Gå til innhold

Når en tråd blir slettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går var jeg med og svarte på en tulletråd om noe som ikke alle synes var morsom viste det seg, men det var ikke noe jeg selv klarte å se at var støtende (men har full forståelse for at man har forskjellige grenser i forhold til galgenhumor). Men er det sånn at hvis en tråd er rapportert så blir den slettet? Det var noen som skrev at den var rapportert, og jeg svarte bare "haha" fordi jeg trodde det var bare tull.

Hvor går grensene på hva man har lov til å tulle med? Det var helt tydelig spøk og det har vært flere slike tråder før som har vært lange og mange har sett på som kjempemorsomme (ala "min mann har skjært av seg foten, hva gjør jeg o.l)....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå står det øverst at man skal være fordiktig fordi folk har forskjellig tålegrense for ironi og sarkasme og det er ikke alle forstår en spøk som en spøk.

Hva med å slutte å tulle med alvorlige ting som sykdom? Da er det i alle fall lett å tråkke i baret..

Jeg tror jeg vet hvilken tråd det var og den var ikke så obvious som at min man har skjært av seg foten... Den henspeilte på et annet innlegg fra i går og jeg synes det var uthenging og mobbing av brukeren som la ut det opprinnelige spørsmålet/tråden.

Folk må bruke sunn fornuft og et lite snev av empati så går det bra.

Anonym poster: 19411adac11b04ea4ca6830fcfbae73d

Skrevet

Den jeg snakker om var akkurat samme, bare at det ikke var mann, men barn. Jeg har da egentlig litt for mye galgenhumor og er klar over det selv, slik at i virkeligheten må jeg se an folk før jeg kan bruke den humoren, så er jo ikke sjokkert over at jeg må det her inne også egentlig. Jaja, skjerpings da ;) beklager til de som følte seg støtt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...