Gå til innhold

Brystbetennelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mer gjør jeg enn å tømme brystet? Har gjort det i hele dag,annenhver time, men føler meg fortsatt dårlig.. De andre gangene har det gått mye fortere over.

Utrolig kjedelig, babyen på seks måneder klarer ikke spise noe særlig når vi ikke er hjemme, og jeg får betennelse. Blir jo helt lenka hjemme. Tar ikke flaske.

Videoannonse
Annonse
Gjest April barn <3
Skrevet

Har du prøvd å tømme i dusjen eller bruke varmeflaske?

Viktig å ikke være kald på føtter og hender. Jeg brukte å pumpe bittelitt før jeg ammet, da gjorde det ikke så vondt. Ellers er paracet gull.

God bedring!

Skrevet

Takk :). Nei, denne gangen har jeg ikke vært i dusjen. Det skal jeg gjøre!

Gjest April barn <3
Skrevet

Har du prøvd forskjellige flasker? Jeg mistet melka sakte men sikkert og minsten ville ikke ta flaske. Vi prøvde avent,mam, tomme tipee ( det skrives ikke sånn :) og medela. Visste seg at han tok medela best, men vi måtte øve i en mnd tid før han drakk 150ml.. Øvelse gjør mester :)

Skrevet

Ta deg et varmt bad og hold brystene varme! Bruk gjerne ullinnlegg og varme klær. Viktig å holde hele kroppen varm. Bra at du er flink å tømme brystene, det hjelper godt på :)

God bedring, misunner deg ikke!

Anonym poster: 3126eaa3f1a9f60548a9fb397fbe93ca

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg fikk er godt råd om å bruke varmeflasker på brystet. Man kan jo ikke stå i dusjen hele dagen, men en varmeflaske er fort gjort å ordne. Jeg fylte rett og slett varmt vann på en tom brusflaske og la den på de største klumpene.

Med intensiv amming og varmebehandling gikk det over på et par dager og jeg slapp penicilin denne gangen.

Lykke til og god bedring - det er umenneskelig vondt mens det står på!

Skrevet

Takk for svar og sympati :). Jeg er ikke helt med om dagen. De andre gangene har jeg jo tatt på ullinnlegg og dusjet, men det var helt glemt denne gangen. Så nå sitter jeg nydusjet (og nymelka :D) og med ullinnlegg. Pluss en ekstra paracet innabords.

Takk for flaskeråd, vi øver og innlegget ditt sier meg at vi må fortsette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...