Gå til innhold

Nysingle voksnes desperate kamp om oppmerksomhet på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

i disse tider blir flere og flere single i godt voksen alder, 30+. Felles for mange av mine nysingle venninner på face er at de stasher seg opp og poster drøssevis av "se jeg er deilig og poserer med trutmunn i speilet mens jeg tar bilder med mobilen-bilder". Hele poenget er visst å få "likes", for hvis de ikke får særlig respons, poster de gjerne bildet på nytt eller liker det selv så det havner øverst i newsfeeden i håp om å få flere likes.

Det er selvfølgelig flott å se at de koser seg og er fornøyd med utseendet sitt etter at de ble single, men man trenger vel ikke å bli helt fjortis for det? Det minner meg om når jeg var yngre og vi lo av de desperate nyskilte eldre damene på byen som malte seg i ansiktet, hadde korte skjørt og la seg etter de unge gutta. Håper aldri jeg blir sånn den dagen jeg evt. blir singel.

Anonym poster: e6d78ca94e03432b674fd8941101b747

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

I godt voksen alder, 30+

hehehe... Unnskyld at jeg ler, men godt voksen for meg, da snakker vi 50+..........

Men det er klart, om du er i starten av 20 årene så er vel vi i 30 årene gamle.. hihi..

Unnskyld nå sporet jeg av ;)

Skrevet

I godt voksen alder, 30+

hehehe... Unnskyld at jeg ler, men godt voksen for meg, da snakker vi 50+..........

Men det er klart, om du er i starten av 20 årene så er vel vi i 30 årene gamle.. hihi..

Jeg er i 30-årene selv, men mener fremdeles at man er godt voksen når man har bikket 30-årene og er på god vei inn i 40-årene. Godt voksen, ikke gammel.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

I godt voksen alder, 30+

Jeg er i 30-årene selv, men mener fremdeles at man er godt voksen når man har bikket 30-årene og er på god vei inn i 40-årene. Godt voksen, ikke gammel.

Ja, det er godt du oppklarer forskjellen på godt voksen og gammel.. hihi :D

Skrevet

I godt voksen alder, 30+

hoho... Ja, noen eldes i sannhet kjappere enn andre ;)

Når jeg bruker begrepet "godt voksen" mener jeg vanligvis 70-90-årene, så det var jammen godt HI avklarte i hovedinnlegget at dette dreide seg om damer i 30-årene. Utover det skjønner jeg hva HI mener, har jo sett det selv flere ganger :)

Skrevet

Klart det er undermåls og despo, men det er jo ikke overraskende at mange mennesker er noen av delene, uavhengig av alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...