Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Skal prøve å skrive kort. Altså, jeg er gift og har barn. Da jeg var student var vi en gjeng som alltid holdt sammen og som fortsatt møtes så mye vi kan. Ikke like lett siden alle ikke bor i samme by lenger. En av gutta i gjengen er utenlandsk og bodde her i flere år før han flyttet tilbake. Vi har av naturlige årsaker ikke sett så mye til hverandre de siste årene men i sommer hadde vi et skikkelig reunion hele gjengen vår i Oslo og jeg innså hvor godt det var å se han igjen. For vi er på et vis ganske like. Har utrolig kjemi og har spennende diskusjoner sammen. Han møtte såvidt mannen og barnet mitt også. I går ringte han meg. Med en invitasjon om å tilbringe en langhelg hos ham der vi kan gå på opera og teaterforestillinger, handle julegaver og møte vennene hans. Har allerede truffet foreldrene hans og hele familien virker så fascinerende på meg, en helt gjennomsnittlig noenogtredveåring med gjennomsnittsjobb og et rekkehus som er belånt opp til pipa..Mens disse menneskene er mangemillionærer. Ikke at jeg ikke unner dem det, for jeg vet at hans bestefar har jobbet seg fra gulvet og opp og han selv leder flere bedrifter og legger maks tid og innsats i det. Det å gjøre kultiverte ting med denne mannen høres så kjekt ut. Og jeg føler meg så smigret når han vil presentere meg for kompisene sine. Men..jeg er jo gift med en mann jeg elsker og som jeg aldri vil erstatte. Samtidig så blir jeg usikker på hva han egentlig vil..Vil han bare være hyggelig og vise meg rundt i hjembyen sin og shoppe julegaver? Eller er det noe mer? Det er kun jeg av "gjengen" vår som er blitt invitert med,forresten. Hva tenker dere? Hjelpe meg å tolke? Anonym poster: 7d29da20dab5725510e78bd3713786fd
Gjest Ziva Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Min magefølelse sier at jeg hadde takket pent nei.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Hvor er han fra da? Jeg tenker at det kan være vanskelig å tolke sånne ting hvis man ikke kjenner kulturen personen kommer fra (selvsagt også personen). I Norge kunne dette være helt ufarlig og jeg har selv et par mannlige venner jeg ikke ville nølt med å besøke en helg. Jeg fikk imidleritd en invitt fra en italiensk kollega en gang der han la opp til en uke med "sosialt samvær" som hans kjæreste ikke måtte få vite om. Ja, han ville vise frem sitt hjemland, men det var slett ikke det som var hovedårsaken og kvinnesynet hans skinte jo ganske godt gjennom.... Ikke sikkert at din venn har sånne intensjoner (langt i fra) men vanskelig å vite... Anonym poster: 559d84480e9e4e99d4cd91a2730733bb
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Hvor er han fra da? Jeg tenker at det kan være vanskelig å tolke sånne ting hvis man ikke kjenner kulturen personen kommer fra (selvsagt også personen). I Norge kunne dette være helt ufarlig og jeg har selv et par mannlige venner jeg ikke ville nølt med å besøke en helg. Jeg fikk imidleritd en invitt fra en italiensk kollega en gang der han la opp til en uke med "sosialt samvær" som hans kjæreste ikke måtte få vite om. Ja, han ville vise frem sitt hjemland, men det var slett ikke det som var hovedårsaken og kvinnesynet hans skinte jo ganske godt gjennom.... Ikke sikkert at din venn har sånne intensjoner (langt i fra) men vanskelig å vite... Anonym poster: 559d84480e9e4e99d4cd91a2730733bb Tror hans kultur er relativt lik vår egen? Han er østerriker. HI Anonym poster: 7d29da20dab5725510e78bd3713786fd
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Jeg hadde ikke satt pris på om min mann hadde gjort noe tilsvarende, så jeg hadde holdt meg hjemme.
guggu Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 hmm, er flere fra vennegjengen invitert? for da hadde det ikke vært noe problem slik jeg ser det. Er det kun du som er invitert derimot hadde jeg vært veldig skeptisk dersom resten av din familie ikke skulle være med
Berta_78 Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 Jeg hadde takket pent for invitasjonen og sagt at det nok ville gi litt gale signaler å takke ja som eneste inviterte. Pluss at du virker litt for fascinert av tanken/mannen.. Farlig, farlig! Hadde du syntes det var ok om mannen din gjorde det samme?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #8 Skrevet 21. november 2012 Dette bør nok takke nei til. Hvorfor har han ikke bedt både deg og mannen din sammen - det burde han ha gjort hvis han var helt uten "baktanker". Anonym poster: 6cc8be4df5c7680e0fb7617364b02314
itb Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 snakk med mannen din om det... hvis han syntes det er greit hadde jeg dratt. kjedelig å gå glipp av noe sånt dersom han ikke mener noe med det... så må jo selvfølgelig ikke DU legge noe mer i det heller da:)
BikkjeBisk Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 Du skal definitivt si nei til invitasjonen. Han er ikke bare ute etter en mimrestund om gamledager...Hadde jeg vært mannen din hadde jeg blitt rasende hvis du hadde vurdert det.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 Jeg hadde takket høflig nei. Sier som Lilleva, jeg hadde ikke likt det hvis mannen min skulle ha gjort noe lignende.
Elsker livet Skrevet 21. november 2012 #12 Skrevet 21. november 2012 For en rar invitasjon. Dette hørtes helt unormalt ut. Man inviterer ikke en av motsatt kjønn som er gift til å henge sammen alene en hel helg. Virker som typen som tror at alle norske damer er løse, og at utroskap ikke er noe stort problem. Samme hva intensjonen hans er bør du takke nei. Hadde ikke tenkt tanken på å reise. Mannen min hadde selvsagt sagt nei, og lurt på om det fantes et eneste brukende argument for å takke ja. Finnes det er argument for å si ja?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #13 Skrevet 21. november 2012 Begriper ikke meg på damer. Som blir så blendet av smigrende at de ikke ser råttenskapen i å leke med gifte folk med barn. Han så gjerne i sommer at han kunne med få grep få deg i seng. Tror du han vil ha deg og bli en far for barnet ditt? Nei, nei, nei! Ikke la deg blende dumme dame! Og for all del ikke la deg blende av pengene. Noe han sikkert har forstått gir mer draget. Hadde du lagt deg etter en opptatt mann med barn??? Anonym poster: d1000d02dc96302253e1b995c220a849
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. november 2012 #14 Skrevet 21. november 2012 Trenger du virkelig å spørre om dette HI? Det sier seg vel selv at man ikke reiser på langhelg alene til en annen mann enn den man er gift med? Spør om mannen din også er invitert, i så fall kan det kanskje bli starten på et vennskap igjen, men hvis ikke, hold deg unna.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #15 Skrevet 21. november 2012 Begriper ikke meg på damer. Som blir så blendet av smigrende at de ikke ser råttenskapen i å leke med gifte folk med barn. Han så gjerne i sommer at han kunne med få grep få deg i seng. Tror du han vil ha deg og bli en far for barnet ditt? Nei, nei, nei! Ikke la deg blende dumme dame! Og for all del ikke la deg blende av pengene. Noe han sikkert har forstått gir mer draget. Hadde du lagt deg etter en opptatt mann med barn??? Anonym poster: d1000d02dc96302253e1b995c220a849 Prøv å skrive så folk forstår deg? Anonym poster: 7d29da20dab5725510e78bd3713786fd
Dyne&Pute Skrevet 21. november 2012 #16 Skrevet 21. november 2012 Hadde ikke synes det var kjekt om mannen min hadde gjort det. Så hadde takket nei og sagt at vi sees når gjengen samles igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå