Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Jeg har aldri vært sykemeldt så lenge at jeg har hatt behov for å levere sykemeldinger på Nav. Var der for å levere sykemeldingen og for å få litt veiledning, så fortalte dama bak skranken at dette var første gang for meg og at jeg derfor ikke viste noe om hvordan dette ble gjort. Ble bare møtt av en skikkelig sur og krass: "du må få arbeidsgiver til å fylle ut lønn og trekkopplysninger om deg, før de har sendt inn dette så får du INGENTING!!!" Alt dette skal være i orden, men har ikke hørt noe fra dem, og lurer nå på hvilke datoer de utbetaler sykepenger. Frister ikke så veldig å ringe de etter dette "første-møtet"..... :-/ Så kanskje noen av dere damer her ute vet dette.
Lulle_06_09_13 Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Ta en tlf til NAV Hjalp meg veldig med å få klarhet i når pengene kom, for hvilken periode osv. Du kan også logge deg inn på min side og se kommende utbetalinger. Neste utbetaling er nå på fredag, men de har kjøringer jevnlig slik at folk ikke skal gå uten penger i en periode ( hvis de f.eks blir sykemeldt rett i forkant av ord. Utbetaling)
Lisjtuppa Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Ta en telefon til NAV for å sjekke om at de har fått inn alle opplysningene, for de ringer ikke deg hvis noe mangler;)
stch85 Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 jeg prøvde også finne ut det her på nav sine sider, men ble ikke noe klokere trykte på mine utbetalinger, men der stod det ikke noe. Får vel ta en telefon.
lykkeni=) Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+utbetalingsdatoar/Utbetalingsdatoer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå