Gå til innhold

da va det på an igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre flotte barn (ganske tette) og hadde i grunn slått oss til ro med tre...blitt enige om at han skulle steriliseres og sendt begjæring om sterilisering. Jeg hadde startet i ny jobb (drømmejobben) endelig fått tilbake kroppen min. Følte i grunn alt var perfekt.

Jeg har gått å følt meg småkvalm og uggen, med sånn typisk graviditetsnese. :) tok en test på dagtid, den var POSITIV! Kom som en kjempeoverraskelse på både meg og mannen, jeg har gått på minipillen og igrunn ikke hatt noe særlig med mens. Vi skal på ultralyd for å få konstatert svangerskapslengde, men vil tro nå rundt 8-9 uker på vei, i

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke ferdig å skrive før det ble publisert:p

Føler meg råtten i forhold til ny jobb og arbeidsgiver selv om jeg ikke visste i ansettelsestidspunktet at jeg var gravid. Gruer meg til å måtte fortelle det! Er litt deprimert på grunn av dette, men vet jeg kommer til å være like glad i denne spiren her som jeg er i de andre barna...men klarer ikke å glede meg enda:( vi var jo ferdige? Mannen er glad og gleder seg, jeg føler meg i dag bare tom:(

Er det andre som har følt/føler det slik??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...