Gå til innhold

Den fins mer mellom himmel og jord....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...enn de fleste andre steder :-P

Sorry, kunne ikke dy meg. Tror ikke så veldig på "sånt" (skjønt man kan aldri være sikker....).

Hva med deg?

Anonym poster: 118853175f6aaf3ed4c9283e35e2a210

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda... man skal ikke se bort fra det, men samtidig er det andre, mer jordnære ting å henge seg opp i nå i juleforberedelsene. I enkelte hjem finnes det for eksempel mer mellom komfyr og vegg enn man er klar over. ;)

Skrevet

He he, ja der er det så avgjort også en del mystiske ting :-D

HI

Skrevet

Jeg trodde aldri på "sånt", og mente at folk måtte være tullete i hodet. Helt til vi flyttet hit vi bor da. Da fikk både jeg og samboeren min bevist at det var vi som hadde feil.. :) Så, jeg tror man må oppleve noe "sånt", for å tro på det.

Anonym poster: 152b10b69c740e7ba7cc455afdab7add

Skrevet

Enig med #4, samme erfaringer vi også.

Skrevet

#4 og Cinnamon: Er det ikke bare sånn at man tolker helt naturlige ting som noe unaturlig?

HI

Skrevet

Når man er alene hjemme, og flere ganger hører noen plystre deg rett inn i øret, så synes jeg ikke det er så naturlig.. ;) Eller, når lyset er slått av på ett rom, som man vet var påslått når man gikk derfra. Når man ser skygger av folk som ikke er der.. osv osv osv.. Så synes jeg ikke det er helt NATURLIG nei... ;)

Men, før jeg hadde opplevd det selv, hadde jeg også vært skeptisk!

Anonym poster: 152b10b69c740e7ba7cc455afdab7add

Skrevet

Hehe, nei absolutt ikke. Men når man kjenner noen slår en på leggen og ingen er der, det kommer et barn ned trappa som ikke er mitt, når sambo plutselig får leddgiktsymptomer i den ene hånda over tid (som forsvinner når vi har medium som renser huset), og vi er totalt utmattet når vi våkner om morgenen - i lang tid, selv med nok timer søvn.

Eller når man ligger i senga en helgemorgen og hører noen dekker bordet på kjøkkenet - og intet bord er dekket når man står opp... Eller spedbarnsgråt tydelig - og man ikke har spedbarn selv. Dette kan ikke forklares "naturlig" og er bare noe av det jeg kan henvise til. Mye har blitt borte, men ikke alt.

Skrevet

Mystisk.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...