Gå til innhold

fyfaen! dr.Pihl nå! jeg koker.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ett digert rasshøl av ett mannemenneske! Noen andre som ser på?!!

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Sitter på jobb... Hva skjer da?

Skrevet

Er så glad jeg ikke har TV så slipper jeg å hisse meg opp for et Rasshøl som sitter i det hellige land USA :)

Skrevet

Han er søppel. Skjønner ikke hvorfor Oprah er så glad i ham men Oprah er ikke noe særlig hun heller.

Anonym poster: 0c21790ff64c432e726da465dfb8ac7a

Skrevet

Ikke noe nytt i dr.phil-verden, kort sagt en skikkelig drittsekk av en kar som har solgt sin kones pels og gull for å finansiere ei venninnes silikonpupper.

Som sagt en helt vanlig dag for dr.Phil :P

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang. En fyr som stakk på fylla og ikke kom igjen (og antageligvis rota med kvinnfolk) på bryllupsreisen sin. Har stjelt konas smykker og solgt dem, skulle spandere på elskerinna plastiskoperasjon, skulle selge konas pelskåper og tok bilde av elskerinna si iført kun pelsen. Osv osv. Og la ut annonse med bilen sin hvor han også skrev konas feil og mangler.

Skrevet

Det er jo underholdende da. Og det får en til å tenke over hvor bra man faktisk har det selv.

Skrevet (endret)

Ja, ser på men er ikke så sinna som deg. Kvinnemennesket er jo ikke mye bedre da. Får høre litt om det etter reklamen :) Også kan hun ikke sitte der å klage, hun har søkt om skilsmisse tre ganger, på tide å skille seg kanskje og ikke sitte der å klage over ubrukelig mannfolk. Min tanke er: Slutt å klag eller finn deg noe annet! Heldigvis har de ikke barn(Hvis jeg har skjønt det rett)

Satt litt på spissen selvsagt :)

Endret av Kortslutning
Skrevet

Ja, ser på men er ikke så sinna som deg. Kvinnemennesket er jo ikke mye bedre da. Får høre litt om det etter reklamen :)

Også kan hun ikke sitte der å klage, hun har søkt om skilsmisse tre ganger, på tide å skille seg kanskje og ikke sitte der å klage over ubrukelig mannfolk. Min tanke er: Slutt å klag eller finn deg noe annet!

Heldigvis har de ikke barn(Hvis jeg har skjønt det rett)

Første gangen jeg ser det nå. Jo de hadde vel det? Hun sa hun hadde født hans barn.

Skrevet

Det er jo underholdende da. Og det får en til å tenke over hvor bra man faktisk har det selv.

Sånn som Dib, med andre ord. ;)

Skrevet

Tviler på at dr. Phil trenger å selge noe for å finansiere silikon. Må ikke tro på alt du leser i Se og Hør;)

Anonym poster: 9c92a71933ea8ec5ad830f8b1a452b79

Skrevet

Den med bilannonsen hadde bare vært morsom, hvis det var en humoristisk mann, som ellers behandlet sin kone bra. Men uff, for en ekkel fyr.

Skrevet

Sånn som Dib, med andre ord. ;)

Nettop! :-)

Skrevet

Ja, ser på men er ikke så sinna som deg. Kvinnemennesket er jo ikke mye bedre da. Får høre litt om det etter reklamen smile.png

Også kan hun ikke sitte der å klage, hun har søkt om skilsmisse tre ganger, på tide å skille seg kanskje og ikke sitte der å klage over ubrukelig mannfolk. Min tanke er: Slutt å klag eller finn deg noe annet!

Heldigvis har de ikke barn(Hvis jeg har skjønt det rett)

Første gangen jeg ser det nå. Jo de hadde vel det? Hun sa hun hadde født hans barn.

Åhh, da missa jeg tydeligvis noe!! Takk :)

Men da skjønner jeg at hun fortsatt sitter der som en potetsekk. Man bør prøve litt ekstra for barna, men kanskje stoppe nå ?!

Skrevet

Trash-tv!!!

Skrevet

Tviler på at dr. Phil trenger å selge noe for å finansiere silikon. Må ikke tro på alt du leser i Se og Hør;)

Er vel ikke dr.Phil det er snakk om her, er vel gjester som er på dr.phil show :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...