Gå til innhold

Ble Obama gjenvalgt??! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke det med meg før nå. Glad for det ja!! :)

 

Anonym poster: db4d7dac204468836d1d8aa95852bb44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe!

Skrevet

Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter?

 

Flaut!!

 

Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Hvor har du vært liksom? :D haha.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jaja, man kan ikke alltid få med seg alt :D

Skrevet

Nei, George Bush senior tok jobben denne gang :P :P

 

Det er lov å sove litt innimellom :) men jeg er også glad for at det ble ham ja;) hurra for Obama :D

Skrevet

Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter?

 

Flaut!!

 

Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba

 

 

Ja, det er viktig å se på TV2 og lese Dagbladet, ellers følger man ikke med, lizm :P

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Tror jeg hadde holdt det for meg selv hvis jeg ikke hadde fått det med meg før i dag, he he :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter?

 

Flaut!!

 

Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba

 

 

Ja, det er viktig å se på TV2 og lese Dagbladet, ellers følger man ikke med, lizm :P

 

Nå er det vel stort sett gjennom tv, aviser og Internett man får med seg hva som skjer i verden?

Skrevet

Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter?

 

Flaut!!

 

Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba

 

 

Ja, det er viktig å se på TV2 og lese Dagbladet, ellers følger man ikke med, lizm :P

 

Nå er det vel stort sett gjennom tv, aviser og Internett man får med seg hva som skjer i verden?

 

Jo, men det aller, aller meste er ubrukelig info. Jeg har sjelden behov for å vite at fire soldater er drept i Afghanistan, at mann (36) døde i bilulykke, at veiarbeidere ikke syns at bilister respekterer dem nok og at noen har tenkt å lage en sjokoladebrunost.

 

Jeg har noen ganger perioder på uker og mnd hvor jeg ikke gidder mer enn å skumme overskrifter på internettaviser da det bare er en av sytti artikler er verdt å lese. Da leser jeg kun Klassekampen når jeg driter.

 

Det er det litt trasig med folk som bruker formidable tidsmengder på dette for å konstatere selvtilfreds at de "følger med", for så å gulpe opp andres meninger de ikke en gang har tenkt over selv en gang. Ikke for at det er noe galt med å bruke tid på det, hvis man ønsker det, men det teller ikke inn under å følge med.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter?

 

Flaut!!

 

Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba

 

 

Ja, det er viktig å se på TV2 og lese Dagbladet, ellers følger man ikke med, lizm :P

 

Nå er det vel stort sett gjennom tv, aviser og Internett man får med seg hva som skjer i verden?

 

Jo, men det aller, aller meste er ubrukelig info. Jeg har sjelden behov for å vite at fire soldater er drept i Afghanistan, at mann (36) døde i bilulykke, at veiarbeidere ikke syns at bilister respekterer dem nok og at noen har tenkt å lage en sjokoladebrunost.

 

Jeg har noen ganger perioder på uker og mnd hvor jeg ikke gidder mer enn å skumme overskrifter på internettaviser da det bare er en av sytti artikler er verdt å lese. Da leser jeg kun Klassekampen når jeg driter.

 

Det er det litt trasig med folk som bruker formidable tidsmengder på dette for å konstatere selvtilfreds at de "følger med", for så å gulpe opp andres meninger de ikke en gang har tenkt over selv en gang. Ikke for at det er noe galt med å bruke tid på det, hvis man ønsker det, men det teller ikke inn under å følge med.

 

Joda, kan være enig i at det er enorme mengder med mer eller mindre unyttig informasjon, men når man klarer å misse at presidenten i USA er valgt, da kan man vel tåle å få spørsmålet om man ikke følger med?

 

Jeg syns faktisk også at man har et visst samfunnsansvar ved å følge med på hva som skjer i verden også...

Skrevet

Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter?

 

Flaut!!

 

Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba

 

 

Ja, det er viktig å se på TV2 og lese Dagbladet, ellers følger man ikke med, lizm :P

 

Nå er det vel stort sett gjennom tv, aviser og Internett man får med seg hva som skjer i verden?

 

Jo, men det aller, aller meste er ubrukelig info. Jeg har sjelden behov for å vite at fire soldater er drept i Afghanistan, at mann (36) døde i bilulykke, at veiarbeidere ikke syns at bilister respekterer dem nok og at noen har tenkt å lage en sjokoladebrunost.

 

Jeg har noen ganger perioder på uker og mnd hvor jeg ikke gidder mer enn å skumme overskrifter på internettaviser da det bare er en av sytti artikler er verdt å lese. Da leser jeg kun Klassekampen når jeg driter.

 

Det er det litt trasig med folk som bruker formidable tidsmengder på dette for å konstatere selvtilfreds at de "følger med", for så å gulpe opp andres meninger de ikke en gang har tenkt over selv en gang. Ikke for at det er noe galt med å bruke tid på det, hvis man ønsker det, men det teller ikke inn under å følge med.

 

Joda, kan være enig i at det er enorme mengder med mer eller mindre unyttig informasjon, men når man klarer å misse at presidenten i USA er valgt, da kan man vel tåle å få spørsmålet om man ikke følger med?

 

Jeg syns faktisk også at man har et visst samfunnsansvar ved å følge med på hva som skjer i verden også...

 

Ja, selvfølgelig er det det. Demokratiet er tuftet på frihet med tilhørende ansvar hos folket, men også at pressen først og fremst arbeidet for folket, ikke styresmakter. Tatt i betraktning hvor mye av mediabildet som overflommes av folkeopplysning om hvordan man skal leve livet sitt, og ikke i henhold til hva som foregår i det politiske bildet, kan man diskutere i hvor stor grad demokratiet egentlig er oppe og går.

 

Jeg syns ikke det er rart at enkelte bare gir opp når det kommer til det moralske ansvaret en har for å følge med, for jeg syns ikke dette er et problem som først og fremst ligger hos den enkelte av leserne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...