Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Fikk ikke det med meg før nå. Glad for det ja!! Anonym poster: db4d7dac204468836d1d8aa95852bb44
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter? Flaut!! Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba
Gjest SprøstektLøk Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Hvor har du vært liksom? haha.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 Jaja, man kan ikke alltid få med seg alt
rytme Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/ani079.gif
håperpåvinterbarn Skrevet 21. november 2012 #8 Skrevet 21. november 2012 Nei, George Bush senior tok jobben denne gang :P Det er lov å sove litt innimellom men jeg er også glad for at det ble ham ja;) hurra for Obama
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter? Flaut!! Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba Ja, det er viktig å se på TV2 og lese Dagbladet, ellers følger man ikke med, lizm
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 Tror jeg hadde holdt det for meg selv hvis jeg ikke hadde fått det med meg før i dag, he he
Gjest Heartbroken Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter? Flaut!! Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba Ja, det er viktig å se på TV2 og lese Dagbladet, ellers følger man ikke med, lizm Nå er det vel stort sett gjennom tv, aviser og Internett man får med seg hva som skjer i verden?
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 21. november 2012 #12 Skrevet 21. november 2012 Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter? Flaut!! Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba Ja, det er viktig å se på TV2 og lese Dagbladet, ellers følger man ikke med, lizm Nå er det vel stort sett gjennom tv, aviser og Internett man får med seg hva som skjer i verden? Jo, men det aller, aller meste er ubrukelig info. Jeg har sjelden behov for å vite at fire soldater er drept i Afghanistan, at mann (36) døde i bilulykke, at veiarbeidere ikke syns at bilister respekterer dem nok og at noen har tenkt å lage en sjokoladebrunost. Jeg har noen ganger perioder på uker og mnd hvor jeg ikke gidder mer enn å skumme overskrifter på internettaviser da det bare er en av sytti artikler er verdt å lese. Da leser jeg kun Klassekampen når jeg driter. Det er det litt trasig med folk som bruker formidable tidsmengder på dette for å konstatere selvtilfreds at de "følger med", for så å gulpe opp andres meninger de ikke en gang har tenkt over selv en gang. Ikke for at det er noe galt med å bruke tid på det, hvis man ønsker det, men det teller ikke inn under å følge med.
Gjest Heartbroken Skrevet 21. november 2012 #13 Skrevet 21. november 2012 Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter? Flaut!! Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba Ja, det er viktig å se på TV2 og lese Dagbladet, ellers følger man ikke med, lizm Nå er det vel stort sett gjennom tv, aviser og Internett man får med seg hva som skjer i verden? Jo, men det aller, aller meste er ubrukelig info. Jeg har sjelden behov for å vite at fire soldater er drept i Afghanistan, at mann (36) døde i bilulykke, at veiarbeidere ikke syns at bilister respekterer dem nok og at noen har tenkt å lage en sjokoladebrunost. Jeg har noen ganger perioder på uker og mnd hvor jeg ikke gidder mer enn å skumme overskrifter på internettaviser da det bare er en av sytti artikler er verdt å lese. Da leser jeg kun Klassekampen når jeg driter. Det er det litt trasig med folk som bruker formidable tidsmengder på dette for å konstatere selvtilfreds at de "følger med", for så å gulpe opp andres meninger de ikke en gang har tenkt over selv en gang. Ikke for at det er noe galt med å bruke tid på det, hvis man ønsker det, men det teller ikke inn under å følge med. Joda, kan være enig i at det er enorme mengder med mer eller mindre unyttig informasjon, men når man klarer å misse at presidenten i USA er valgt, da kan man vel tåle å få spørsmålet om man ikke følger med? Jeg syns faktisk også at man har et visst samfunnsansvar ved å følge med på hva som skjer i verden også...
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 21. november 2012 #14 Skrevet 21. november 2012 Seriøst?? Det har vært på alle nyhetssendinger på TV og radio, aviser og nettaviser over flere dager ! Leser du virkelig ikke aviser, ser nyheter? Flaut!! Anonym poster: f4a0fe0301acf79bba7bfba4051e6fba Ja, det er viktig å se på TV2 og lese Dagbladet, ellers følger man ikke med, lizm Nå er det vel stort sett gjennom tv, aviser og Internett man får med seg hva som skjer i verden? Jo, men det aller, aller meste er ubrukelig info. Jeg har sjelden behov for å vite at fire soldater er drept i Afghanistan, at mann (36) døde i bilulykke, at veiarbeidere ikke syns at bilister respekterer dem nok og at noen har tenkt å lage en sjokoladebrunost. Jeg har noen ganger perioder på uker og mnd hvor jeg ikke gidder mer enn å skumme overskrifter på internettaviser da det bare er en av sytti artikler er verdt å lese. Da leser jeg kun Klassekampen når jeg driter. Det er det litt trasig med folk som bruker formidable tidsmengder på dette for å konstatere selvtilfreds at de "følger med", for så å gulpe opp andres meninger de ikke en gang har tenkt over selv en gang. Ikke for at det er noe galt med å bruke tid på det, hvis man ønsker det, men det teller ikke inn under å følge med. Joda, kan være enig i at det er enorme mengder med mer eller mindre unyttig informasjon, men når man klarer å misse at presidenten i USA er valgt, da kan man vel tåle å få spørsmålet om man ikke følger med? Jeg syns faktisk også at man har et visst samfunnsansvar ved å følge med på hva som skjer i verden også... Ja, selvfølgelig er det det. Demokratiet er tuftet på frihet med tilhørende ansvar hos folket, men også at pressen først og fremst arbeidet for folket, ikke styresmakter. Tatt i betraktning hvor mye av mediabildet som overflommes av folkeopplysning om hvordan man skal leve livet sitt, og ikke i henhold til hva som foregår i det politiske bildet, kan man diskutere i hvor stor grad demokratiet egentlig er oppe og går. Jeg syns ikke det er rart at enkelte bare gir opp når det kommer til det moralske ansvaret en har for å følge med, for jeg syns ikke dette er et problem som først og fremst ligger hos den enkelte av leserne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå