Gå til innhold

Termin 31.juli. Andre i "nærheten"?


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Tør ikke juble siden dette er så ferskt, og jeg har hatt èn MA i mai.

Men testen er krystallklar og ikke antydning til Tr.

 

Strekkes og verker veldig i livmor, kjennes litt som menssmerter. Mener jeg hadde det sånn m sønnen min for 6 år siden også, men er litt nervøs. Andre som kjenner dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med positiv test. Dette går bra!

Angående murringer, jeg hadde mye i begynnelsen av første svangerskap, og det samme nå. Er nok voksesmerter, ubehagelig, men et godt tegn på at det skjer noe der inne;) har også en del ligamentsmerter når jegstrekker/vrir meg, eller nyser. Da stikker det til skikkelig, men går over igjen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg fant ut for noen dager siden at jeg er gravid, har nok termin i slutten av Juli jeg også! Forhåpentligvis sitter spiren godt fast frem til da... Jeg har en datter på 5 år fra før, med min ex kjæreste, så det blir spennende... Håper hun tar nyheten bra, når den kan slippes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei:) Har termin 27.juli forhåpentligvis. Har tatt fire tester hehe. Har lite symptomer enda, kun vondt i korsrygg og ømme pupper. Blir fort mett og fort sulten. Håper det er en spire der inne fremdeles:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin en plass mellom den 28-30 juli :) men har født mine barn opp til 2 månder før tia,så e spent på denne krabaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må visst "melde" meg ut av julimageklubben, for hadde en SA for 6 dager siden. Så da blir vi prøvere igjen...Så bedre lykke neste gang. Ble heldigvis fort gravid, så håper på det neste gang også! Tyngre enn jeg hadde trodd å miste i uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 27-28 juli. Men har mistet 6 ganger så tør ikke håpe alt for mye enda. Skal på ultralyd til tirsdag, er spent på den. Jeg har ikke begynt å blø, det er positivt:)

Jeg klarte å gjennomføre den 6 graviditeten og har derfor et barn. Har derfor et stort håp om å klare å få til en til.

Så Huleboer, jeg vet mye om det du har vært igjennom. Det er tøft. Lykke til, håper det går bra neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en merkelig følelse å gå gravid. Så stolte ikke helt på at jeg skulle komme i mål. Men da håper jeg at jeg er mer forberedt til neste prøving. Forhåpentligvis i februar:) Så håpefull77, håper du kommer i mål denne gang! Lykke til på tirsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 30.juli. Har prøvd i over et år, og endelig satt den:-) Skulle egentlig til utredning 2.jan, men nå blir det heller ultralyd den dagen:-) Vi gleder oss veldig til å se den lille som bor i magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...