Gå til innhold

SIFO budsjett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som prøver å leve etter summen i SIFO sitt matbudsjett? Går det eller blir det for lite penger ? Evt blir det stusselig mat?

Rart om eg skal klare å leve på 2000 pr mnd :P er dette kun mat eller andre husholdningsarikler også? Noen som kan dette ?

Anonym poster: 2f7bf913f3d3000a37e080cc301ed06e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun mat. Personlig hygene artikler kommer i tillegg på 640

Skrevet

Vårt budsjett skulle vært 7536 kr til mat, 590 kr. til husholdningsartikler og 730 kr til andre dagligvarer. Altså under 9000 kr. Nei da hadde det blitt mange dårlige måltider som ikke passer til vår tanke om hva som er riktig ernæring. Vi bruker nok 15000 kr. til mat og diverse, så det budsjettet hadde ikke vært noe for oss.

Skrevet

Vårt budsjett skulle vært 7536 kr til mat, 590 kr. til husholdningsartikler og 730 kr til andre dagligvarer. Altså under 9000 kr. Nei da hadde det blitt mange dårlige måltider som ikke passer til vår tanke om hva som er riktig ernæring. Vi bruker nok 15000 kr. til mat og diverse, så det budsjettet hadde ikke vært noe for oss.

Det kan jeg skjønne !

Hva om du var enslig? Hadde du klart deg på mat for 2000 ? Er det viktigere å spise sunt og godt når man har familie og barn enn om man bare har seg selv å tenke på ?

Jeg har for så vidt god råd, men vil prøve å spare på diverse for å betale ned lån en periode.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dette var langt mer enn det vi bruker!

Skrevet
Det kan jeg skjønne ! Hva om du var enslig? Hadde du klart deg på mat for 2000 ? Er det viktigere å spise sunt og godt når man har familie og barn enn om man bare har seg selv å tenke på ? Jeg har for så vidt god råd, men vil prøve å spare på diverse for å betale ned lån en periode. Anonym poster: 2f7bf913f3d3000a37e080cc301ed06e

Jeg hadd klart meg med 2000 kr. Hadde ikke sultet, men hadde ikke hatt nok til den maten jeg mener er sunn. Det er viktig å spise sunt selvsagt, men i en familie på 6 rammer det evt. usunne kostholdet flere.

Skrevet
Det kan jeg skjønne ! Hva om du var enslig? Hadde du klart deg på mat for 2000 ? Er det viktigere å spise sunt og godt når man har familie og barn enn om man bare har seg selv å tenke på ? Jeg har for så vidt god råd, men vil prøve å spare på diverse for å betale ned lån en periode. Anonym poster: 2f7bf913f3d3000a37e080cc301ed06e

Jeg hadd klart meg med 2000 kr. Hadde ikke sultet, men hadde ikke hatt nok til den maten jeg mener er sunn. Det er viktig å spise sunt selvsagt, men i en familie på 6 rammer det evt. usunne kostholdet flere.

Helt sant :) Tror jeg skal klare å spise sunt, men biff osv bøor det mindre av :P Men grønnsaker er jo utrolig billig da.

Skrevet

er jo ikke så dyrt å spise sundt. Hverfall ikke hvis man lager litt stort om gangen og fryser ned i passe porsjoner. Man må jo bare bruke fantasien litt, Halvfabrikat blir hvertfall dyrt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...