Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Fint? Anonym poster: 1dd4430b844707aede5daf1d4f17a846
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Rart synes jeg, ser ut som en trykkfeil. Amalie er fint og Emilie. Anonym poster: 5aa7b5775a1cc266a2eaa37b8b04170c
Gjest ________ Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Amelia er et nvan men om du liker Emalie så får du sikkert bruke det også fint men minner meg til om tann emalje
Musemorbr / Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Jeg tror ikke det ville blitt godkjent. Men som tannlege, med etternavn Plakk, hadde det gjort seg.
Gunner Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Jeg syns ikke det er et navn, stygt, og jeg tenker på emalje.
Musemorbr / Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 Sorry... et raskt søk på ssb sier ni kvinner har det som fornavn. Da er det helt klart et godkjent navn.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 Før fantes det en liste over godkjente navn man måtte velge mellom. Nå finnes det derimot en liste over ikke-godkjente navn. Dette er ord aom har en betydning som kan være til ulempe for barnet, som regel grove og støtende ord. Det er denne endringen som gjør at alle barn født de siste fem årene heter ting som Tallullah Frantirullah Zippeitullah og så videre. Du kan godt kalle ungen din for Emalje om du ønsker det. Men legg deg dette på minnet: emal'je m1 (fra fr, av it. smalto, opph germ, besl med smelte) 1 glassaktig, oftest ugjennomtrengelig masse til overtrekk på metall 2 hardt stoff som dekker kronen på en tann tanne- Anonym poster: 969aef697e1db5e9110292a2249420e7
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #8 Skrevet 21. november 2012 Venninna mi har en datter på 13 år som heter Emalie Anonym poster: 1dd4430b844707aede5daf1d4f17a846
Von Hertelhofen Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Alt kan bli et fornavn, bare en legger godviljen til. Emalie er helt kurant.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 Ville bare legge til at det ikke er pent. Høre ut som tann emalje!! Anonym poster: 1dd4430b844707aede5daf1d4f17a846
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #12 Skrevet 21. november 2012 Greit nok Anonym poster: 1dd4430b844707aede5daf1d4f17a846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå