Musemorbr / Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Hva skal du hvertfall ikke gjøre? Og hva er den lille tingen som gjør deg litt ekstra glad i dag? Vi skal ut og leke, straks det blir lyst. Det jeg absolutt ikke skal gjøre, er å ligge på sofaen. Det har jeg måttet gjøre i et par dager, men nå spiller ryggen på lag, og det må utnyttes fullt ut på alt som er gøy og koselig. Det, og det faktum at snøen kom tilbake i natt, gjør meg ekstra glad i dag. Ha en herlig dag, alle sammen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Jeg skal slappe av, sitte barnevakt for tantebarnet mitt ikveld. Skal i alle fall ikke lage middag, for vi får middag der. Det som gjør meg litt ekstra glad idag er at jeg har gjort husarbeid igår og kan sløve rundt i nattasbuksa mi (som jeg kjøpte igår) til vi skal reise Tenk at det kan være så deilig å gå rundt i nattasbukse hehe
Gjest Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Skal en tur på Rikshospitalet med barnet mitt og slår vel ihjæl noen timer der inne
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Jeg skal jobbe hjemmefra, og skal hvertfall ikke bruke hele dagen til å lese forum. Er ekstra glad for at jeg hadde vett til å legge meg tidlig i går siden jeg ble vekt klokka 5. Anonym poster: 142ae31053d8fe714ad123a6bb72c70e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Jeg skal utav huset etter å ha vært stuck inne i flere dager med vannkopper. Skal til sentrum enten i min egen by eller neste by(20 min fra min by). Det som gjør meg ekstra glad er at jeg har fått lønn og skal på spa med jobben til helga. Jeg skal ihvertfall ikke slække på sofaen hele dagen! Anonym poster: f74c91f59e3111118b601b283b8af985
<3 2G <3 Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 Kose litt med gubben og få sett lillingen i magen igjen i dag. Selv om det betyr å sykle og få hjertet målt. To forskjellige gleder seg til Resten av dagen er avslapping
Studine mevik Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 Nå skal jeg sitte her og surre til installatøren fra viasat er ferdig. Når han reiser er det full shinings av huset for til helga er det 1års dag for veslemor. Jeg skal ihvertfall ikke forlate nabolaget idag. Skal kun hente ungene så fort jeg er ferdig med vasking, men barnehagen er kun 100m nedi gata, så slipper å reise langt
Elsker livet Skrevet 21. november 2012 #8 Skrevet 21. november 2012 Jeg skal gjøre dusje, orket ikke gjøre det før vi måtte kjøre i dag. Gjøre husarbeid og ta meg av minsten, støvsuge bilen når han sover og diverse dagligdagse oppgaver. Så skal jeg innom butikken å hente noen pakker, handle litt ferskvarer, hente barn på skole og barnehage. lage og spise middag og kjøre og hente eldste barnet på en fritidsaktivitet. I kveld skal jeg til en venninnegjeng om jeg orker, er ikke helt frisk. Jeg skal ikke gå tur.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Jeg skal ikke trene i dag, ellers skal jeg vel gjøre alt annet som foregår i en normal hverdag med jobb og middagslaging
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 Jobbe. Kjøre eldste til pappaen. Handle gaver til bursdagen som minsten skal i i morgen. Sove Anonym poster: 005db6a0ff4b67935fe8a20589662c5f
Gulosten™ Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 Skal en tur på Rikshospitalet med barnet mitt og slår vel ihjæl noen timer der inne Jeg er PÅ jobben min på Rikshospitalet, og her må jeg være til kvart på 4 Etterpå skal jeg hjem og legge meg på sofaen for da kommer jeg til å være utslitt. Kanskje vi kan ha DIB-lunch i kantina?
soleia Skrevet 21. november 2012 #12 Skrevet 21. november 2012 Eg har fri i dag, og ungane tek fridag frå bhg. Me skal ein tur på biblioteket i føremiddag, og kanskje bake peparkaker i ettermiddag, før eg har ete opp all deigen! Eg skal iallefall ikkje på shopping, for det gjorde eg ein del av i går, og i dag er eg glad for at eg nesten er ferdig med julegåvene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå