Gå til innhold

Mummihus til ei litt over 2år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva vi skal gi til jenta vår til jul. Siden hun liker å dille dalle dulle med ting, så tenkte vi kanskej dette kunne være noe.

Eller andre tips??

Har dukkevogn, duplo, tog, blier, baller, modelerkitt osv...

Tenkte på lekekjøkken, men har liten plass:(

Anonym poster: 4fcd51a2c8323efa27fef5af095030fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en gutt som jeg tenkte skulle få dukkehus til jul (ja faktisk!!!), så syns slikt er en god ide. :-) Personlig ville jeg nok gått for en mer tidsnøytral modell, men Mummihuset er jo flott da. Bra for språket og begrepsutviklingen. :-) Og hvis dere tar godt vare på det ( så godt man kan med en toåring) er det en leke som vil bli brukt i mange år fremover.

Jeg finner lite dukkehus til gutter, bare piratborger og brannstasjoner. Tror vi kommer til å gå for dette som virker robust og fint for små barnehender: http://www.sunneleker.no/stort-dukkehus-med-balkong-p-1281-c-170.aspx

Gutten vår er forresten 2,5 år og liker også å pusle med hendene. :-) Men er måte på hvor mange puslespill og klosser vi kan ha i hus....

Endret av Mor Stratos
Skrevet

Jeg har en gutt som jeg tenkte skulle få dukkehus til jul (ja faktisk!!!), så syns slikt er en god ide. :-) Personlig ville jeg nok gått for en mer tidsnøytral modell, men Mummihuset er jo flott da. Bra for språket og begrepsutviklingen. :-) Og hvis dere tar godt vare på det ( så godt man kan med en toåring) er det en leke som vil bli brukt i mange år fremover.

Jeg finner lite dukkehus til gutter, bare piratborger og brannstasjoner. Tror vi kommer til å gå for dette som virker robust og fint for små barnehender: http://www.sunneleker.no/stort-dukkehus-med-balkong-p-1281-c-170.aspx

Gutten vår er forresten 2,5 år og liker også å pusle med hendene. :-) Men er måte på hvor mange puslespill og klosser vi kan ha i hus....

Det var et kjempefint dukkehus! Og til begge to: høres ut som en god ide det,

Anonym poster: 9fad9e6dd3d0ce0e642e5cf2e1ce82a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...