Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Jeg har vært gift i litt over 3 år og har alltid tenkt på utroskap som utenkelig. Men i forrige uke var jeg på en tilstelning med jobben og plutselig ble jeg kysset av en god kollega. En jeg hadde prata mye med den kvelden og som er virkelig PEN! Jeg gav beskjed om at jeg ikke kunne kysse han osv., men vi klemte hverandre, og han gav meg mange komplimenter, kjærtegnet meg og jeg følte en brå lidenskap som jeg ikke har kjent på lenge!! I ettertid har jeg tenkt på han ustoppelig... Og jeg tenker hele tiden på hvordan det ville vært å kline med han. Hva er galt med meg?! Det som har skjedd på hjemmefronten etter kysset med han andre, var at jeg har etterlyst litt lidenskap i forholdet vårt. Vi har altfor lenge vært sånne som har sex en gang i uken og aldri kyss eller klem utenom. Og det savner jeg virkelig! Nå har jeg fortalt min mann at jeg savner dette i forholdet vårt. Jeg er blitt mye mer harmonisk! Men som sagt, så tenker eg mye på min kollega:( og drømmer om å kysse han igjen.... Har dere kloke damer - eller menn - noen gode råd ift hvordan jeg skal komme utav dette her? Og er det noen som har erfaring med å kysse ulovlig og at det bare har gjort godt for selvtilliten, gitt ny giv ift lidenskap og egentlig bare vært godt for forholdet? Mvh fortvilet... Anonym poster: 7ec359cb1f2b288212252c0fdaec8d77
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Her kjenner jeg meg veldig igjen! Jeg møtte igjen en gammel flamme, jeg ikke hadde sett på mange år og hvor vi aldri fikk avsluttet helt. Jeg fikk drøssevis med komplimenter og han klarte rett og slett ikke la vær å ta på meg. Jeg gikk over streken og gjengjeldte et kyss tilslutt, og det var så lidenskapelig! Slo pusten helt ut av meg. Jeg har også vært gift i 3 år. Og det er akkurat som du beskriver, at jeg sier til min mann hele tiden at jeg ønsker mer lidenskap. Jeg har valgt å ikke si noe om kysset (ja jeg er et dårlig menneske), men vi har faktisk hatt det mye bedre de siste ukene. Først og fremst for at jeg har fått en selvtillit jeg ikke har hatt på lenge. Til og med sexen er 100 ganger bedre. Kanskje jeg ikke er riktig person til å gi råd, men jeg føler i allfall veldig med deg. Anonym poster: 50c15fbf56585fb0881633a62299ed57
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Takk for svar. Litt "godt" å se at jeg ikke er alene... Jeg har heller ikke sagt noe til min mann. Hvordan er det med deg nå, har du glemt din gamle flamme? Og alt er bare bedre med mannen? Hvor lang tid tok det? Jeg skal på tur med min kollega om to uker. Sikkert ikke helt smart, men det er jobbtur, så jeg MÅ! Heldigvis blir det ikke alkohol i bildet, så da håper jeg det er lettere å holde fingrene av fatet... Anonym poster: 7ec359cb1f2b288212252c0fdaec8d77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå