Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Er vanskelig å finne fram så jeg spørr dere. Vanlig VISA-kort, er det gebyr hver gang jeg bruker det? Og bare det å ha kortet koster vel 250,- i året, stemmer det? Hvis jeg skaffer et til VISA-kort som jeg og mannen skal disponere til mat/husholdning, er det samme vilkår eller blir det noe annet? Er et sånt kort evt gebyrfritt eller koster det penger hver gang jeg drar kortet på Meny f.eks? Noen med flere kort som kan dette ? Anonym poster: 88b70be0f4521baa0d2fbf7e740ce148
Hiv o'hoi Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Visakortet koster 250 kr i året. Om du får totalprogram så er kortet gratis i bruk. Om du ikke blir totalkunde, så koster det deg ganske mye å dra kortet. Før jeg ble totalkunde, så brukte jeg ca 600 kr i mnd kun på omkostninger.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Visakortet koster 250 kr i året. Om du får totalprogram så er kortet gratis i bruk. Om du ikke blir totalkunde, så koster det deg ganske mye å dra kortet. Før jeg ble totalkunde, så brukte jeg ca 600 kr i mnd kun på omkostninger. Jeg er totalkunde. Vil et ekstra kort også være gratis i bruk ? Anonym poster: 88b70be0f4521baa0d2fbf7e740ce148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå