Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Er på seminar på et hotell i Norge og alt jeg ønsker er å ringe hjem for å si hvor mye jeg savner dem. Det er ingen hjemme for det er 3 mnd siden jeg ble singel og barna er nå hos eksen. Kunne tenke meg å kose med noen, og den eneste andre som får meg til å føle meg vel er en godt gift kollega, jeg ikke har sjangs på og ikke vil ha sjangs på. Drømmer om Didrik Solli Tangen i resirkuler reklamen mens jeg søker etter passende matcher på sukker og føler meg som en gammel taper. Puppene mine kunne ikke passert blyanttesten uansett hvor hard jeg vil det og magen min er et bevis på at jeg har født to barn. Yes. Livet er herlig. Jeg er brisen og trist. Anonym poster: 65b78a76f840a2f74e76981bcc00671d
BikkjeBisk Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Huff, men hiv deg ut med de kvinnelige kolegaene dine. Hvem vet, kanskje prinsen sitter på en eller annen pubb i nærheten Klem
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Nå har jeg funnet sengen og føler meg bare utrolig trist over at jeg ikke har noen å sende melding. Savner livet som det var for ikke så lenge siden. Takk for klem. Anonym poster: 65b78a76f840a2f74e76981bcc00671d
BikkjeBisk Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Tror ikke det er enkelt nei Men i morgen kan du vel kanskje ringe barna å fortelle dem hvor glad du er i dem. Det er ikke noe bedre enn det! En ny mann dukker opp skal du se, bare vær nøye når du velger en så slipper du å sitte å være trist igjen. Han kommer, bare vent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå