Gå til innhold

Tror dere denne er bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp den er gull verd, men du Kan få di enda billigere å jeg personlig ville lagt i litt ekstra penger å kjøpt cradle swing eller en enda større type av denne... Jeg kjøpte just den andre typen av graco... Kan snu sete å få 4 forskjell sving muligheter, vibrasjon,musikk via mp3 mobil osv, å sete kan stilles i 3 sitte stillinger... Cradle swing har "uro" med lys lyd musikk i toppen å svinger sidelengst...

Skrevet

Tusen takk for tipset :). Skal ha en bra en i alle fall,så lenge vi har fått engangstønad,så bør lille gutten få det beste,enda han ikke kommer før Feb:)

Skrevet

Cradle swing får du billig på ebay, å den andre graco typen finner du billig på finn... Jeg kjøpte en slik en du la ut link til for 300kr til ei vennine, å den andre typen jeg kjøpte for å ha her i hus med flere fasiliteter å mye mye finere betalte jeg 1200 for ;)

Skrevet

Tusen takk for tipset :). Skal ha en bra en i alle fall,så lenge vi har fått engangstønad,så bør lille gutten få det beste,enda han ikke kommer før Feb:)

Dere har sikkert tenkt på det, men jeg vet at mange ikke tenker på det.. Husk at engangsstønaden er det du skal ha å leve av hele permisjonen da... ;) Så det bør man tenke litt på før man kjøper utstyr også :)

Skrevet

Gaad, så mye dingsebomser med duppeditter det finnes til babyer... Får nesten fnatt av alle tingene man liksom trenger...

Skrevet

Man trenger jo egentli ikke noe anna enn vogn,seng og klær :P alt anna er jo egentli bare fordi en har lyst på det ;) sånn tenker jeg iallefall :)

Skrevet

Den skal visst også være fin hvis man har kolikk barn pga vibreringsfunksjonen har jeghørt:)

Skrevet

Jeg anbefaler baby Bjørn sin. Disse elektriske er bare fjas etter min mening... Baby bjørn sin er ikke rett i ryggen. Det er tre innstillinger på ryggen! Min lille satt i sin helt til h*n var nesten året!! Barnet kan gynge selv, og det er det som er så genialt! Det enkle er ofte det beste er nå min mening ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...