Gå til innhold

sykt barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt i ny jobb, har jobbet der 1,5 mnd og har allerde vært syk 3 dager selv og nå snart 5 sykt barn dager. Jeg er alenemor og da er det vanskelig at noen andre kan ta barnet.

Jeg får så dårlig samvittighet i forhold til jobb, men barnet mitt er det viktigste for meg så det er så vanskelig. Føler sjefen min blir så skuffet.

I barnehagen nå så går det så mye forskjellig og, influensa, omgangsyka og skarlagensfeber...

Er ikke i fast jobb, men har vikariat...håper jo på fast på ett elelr annet tidspunkt..

Anonym poster: bed9e6809698694bd3eb97fa0c7c7a3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jeg veldig godt! Jeg har også hatt mange sykt barn dager og vært syk selv etter bhg start i høst. Sjefen stresser skikkelig og har gitt meg regnestykke på hvor mye hun taper på at jeg er borte. Lite moro. Jeg er heldigvis i fast stilling.

Du får ikke gjort noe med det. Det er ikke din feil. Så du trenger ikke å ha dårlig samvittighet! Krysser fingrene for at du får fast stilling!!

Skrevet

Begynte og i barnehage i høst, men har ikke vært noe som helst syk før nå. Har vært i barnehagen i 2,5 mnd uten å være syk da jeg ikke var i jobb (ikke fulle dager) men måtte vende til så jeg kunne ta en jobb så fort jeg kunne, men disse 1,5 mnd så har det vært sykdom på sykdom samt sprøyter osv osv..noe dritt altså..

men takk for støttende ord:)

Anonym poster: bed9e6809698694bd3eb97fa0c7c7a3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...