Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Et innlegg om at noen er uenige ang julegavene, og vips så er det 300 innlegg om at man er uenige. So what ? Anonym poster: 40929db7273098cc1eaf6a9f579646bb
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Er så glad for at jeg klarer å roe nerva helt jeg med tanke på julegaver. Har ei svigerinne som er fryktelig vanskelig. Vil ikke ha ditten og datten og ønsker seg kun dyre ting. Hva får hun av oss??? Penger!!! Problemet løst, da får hun spare til de dyre tingene sine selv :-) Anonym poster: ff24d0d6a953a2f0c543320e8f20ee6a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Er så glad for at jeg klarer å roe nerva helt jeg med tanke på julegaver. Har ei svigerinne som er fryktelig vanskelig. Vil ikke ha ditten og datten og ønsker seg kun dyre ting. Hva får hun av oss??? Penger!!! Problemet løst, da får hun spare til de dyre tingene sine selv :-) Anonym poster: ff24d0d6a953a2f0c543320e8f20ee6a . Enig! Penger og gavekort blir gitt til vanskelige mennesker! Anonym poster: 40929db7273098cc1eaf6a9f579646bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå