Gå til innhold

Det baller på seg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Et innlegg om at noen er uenige ang julegavene, og vips så er det 300 innlegg om at man er uenige. So what ? :P

 

Anonym poster: 40929db7273098cc1eaf6a9f579646bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så glad for at jeg klarer å roe nerva helt jeg med tanke på julegaver.

 

Har ei svigerinne som er fryktelig vanskelig. Vil ikke ha ditten og datten og ønsker seg kun dyre ting. Hva får hun av oss??? Penger!!! Problemet løst, da får hun spare til de dyre tingene sine selv :-)

 

Anonym poster: ff24d0d6a953a2f0c543320e8f20ee6a

Skrevet

Er så glad for at jeg klarer å roe nerva helt jeg med tanke på julegaver.

 

Har ei svigerinne som er fryktelig vanskelig. Vil ikke ha ditten og datten og ønsker seg kun dyre ting. Hva får hun av oss??? Penger!!! Problemet løst, da får hun spare til de dyre tingene sine selv :-)

 

Anonym poster: ff24d0d6a953a2f0c543320e8f20ee6a

.

 

Enig! Penger og gavekort blir gitt til vanskelige mennesker!

 

Anonym poster: 40929db7273098cc1eaf6a9f579646bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...