Gå til innhold

Fineste julegaven du har fått

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den fineste julegaven du har fått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hundevalp da jeg var barn.

Som voksen, en Gucci klokke med 44 diamanter på.

Anonym poster: 09e0111ad0510988bba7581157ebd406

Skrevet

Møte og konsertbillett til favoritt bandet mitt.

Skrevet

Dukkevogna jeg fikk like før jeg fylte fire. Vi hadde det ikke fett da jeg vokste opp, og jeg pleide ikke få så store gaver. Men jeg fikk en helt ny rød vogn.. Hun hadde nok spart lenge. <3

Skrevet

Dukkevogna jeg fikk like før jeg fylte fire. Vi hadde det ikke fett da jeg vokste opp, og jeg pleide ikke få så store gaver. Men jeg fikk en helt ny rød vogn.. Hun hadde nok spart lenge. <3

Mamma, altså.. :)

Skrevet

Min ghd glattetang som jeg fikk fra kjæresten min:):) Elsker den!

Anonym poster: 285c89c253680bf43cfd269a63bff3dd

Skrevet

En kopp som som William hadde tegnet på når han var 2 år :)

Skrevet

Mamma, altså.. :)

Nå gråter jeg litt..så godt å ha så snill mamma! Min var også så god sånn, hun lever dessverre ikke lenger og derfor blir jeg litt ekstra rørt av sånt.

Anonym poster: 9c9bbb4833fb8a884ff3d8e188b20c2d

Skrevet

Som liten... må være da jeg og broren min endelig fikk den Sega spillmaskinen vi ønsket oss :P

Som tenåring var det definitivt Armybootsene fra mormor :)

Som "voksen", før barn : Ringenes herre Collectors edition To Tårn.

Og etter jeg fikk barn så er det helt klart fine maleriet på lerret som eldste datteren lagde da hun gikk i barnehage, med håndavtrykk og alt og en liten papirnisse fra minstejenten nå til jul i fjor. <3

Jeg er faktisk blitt så gammel at jeg setter mest pris på det barna har laget. Tenk at de har sittet der med de bittesmå hendene sine og klippet og limt og styrt på for mamma og pappa. Awww.... <3

Skrevet

Som barn: en dukke som kunne gråte. Hadde skrevet brev til julenissen, var helt i ekstase :)

Som voksen: en spatur til Riga fra samboeren min

Skrevet

Familieferie til Mexico for hele familien på 5!:-)

Anonym poster: 0c05dd7f922c70d1487be11a8f40ba0f

Skrevet

Et bilde av gullgutten innrammet i en ramme han hadde malt og pyntet selv.

Anonym poster: 4d3992cb9ad4a77c927c2282251fba84

Skrevet

Det var nok den gangen (for lenge siden) jeg fikk sykkel av pappa :)

Skrevet

Det sterkeste minnet fra barndommen var når jeg va 6-7 år. Hadde skrevet brev til julenissen og fortalt at jeg blant annet ønsket meg en lekegrind til dukkene mine. Og så fikk jeg en av min mormor og bestefar. Jeg kunne ikke fatte og begripe hvordan de kunne vite at jeg ønsket meg den, for det var jo til julenissen jeg (mamma) hadde sendt brevet. Husker jeg ble helt på styr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...