Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Sist jeg tok det så fikk jeg et brev fra legen der det sto at prøven min var fin men at jeg måtte ta en ny om seks. mnd. Betyr det at jeg hadde celleforandringer? Jeg tok aldri den prøven jeg, for jeg ble gravid fire mnd etter. Var på etterkontroll etter fødsel for ca. 7 mnd siden. Og da nevnte han ikke noe om celleprøve (samme legen) Er vel ca. 2 år siden jeg fikk det brevet nå. Anonym poster: 9b14c187a7476363ac48b131c659bbd0
Gjest Pølsevev! Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Du burde absolutt ta en sjekk nå! Hvis celleprøven var fin, så synes jeg det er rart at du måtte tilbake etter 6 mnd. Jeg hadde celleforandringer, og måtte gå til kontroll først hver 3. mnd og deretter hver 6. mnd. Nå har jeg ingen celleforandringer lengre, men har fått beskjed om å komme en gang i året.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Du burde absolutt ta en sjekk nå! Hvis celleprøven var fin, så synes jeg det er rart at du måtte tilbake etter 6 mnd. Jeg hadde celleforandringer, og måtte gå til kontroll først hver 3. mnd og deretter hver 6. mnd. Nå har jeg ingen celleforandringer lengre, men har fått beskjed om å komme en gang i året. Det var derfor jeg ikke la så mye i dag. Fordi det sto at den var fin. Aner ikke hvorfor jeg skulle ta ny om seks mnd. Anonym poster: 9b14c187a7476363ac48b131c659bbd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå