Cruella De Vil Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Hei, er det noen som vet om de gamle Avent-flaskene fortsatt er i salg? Jeg tenkte nemlig å selge unna litt gammelt utstyr, men nå ser jeg at det har kommet en ny smokketype, så da er det kanskje ikke noen vits i å prøve å få unna gamle Avent-flasker? Eller brukes/selges de gamle flaskene også?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 De gammle flaskene er fortsatt i fullt bruk, her brukes de flittig, og nå selges flaskesterilisatoren og 6 store + 3små flasker med alt av tilbehør til ei som ville ha den gamle sorten Sitter da igjen med 3 store flasker selv, som vi beholder til jenta er ferdig med dem De gammle typene selges forresten fortsatt på apotek rundt om har jeg sett
Viiii Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Antar at du kanskje har sett de flaskene med smukker som het naturlig. Vi har flasker med klassisk smokk. På nyere flasker er det kommet en ekstra ring som må festes på flasken først. Vi bruker både flasker fra 2008 og flaske fra 2012 uten noen problemer. Google Avent flasker, så kommer du inn på Phillips sine sider om Aventflasker. Da finner du kanskje svaret der. Har en tab, som jeg ikke er helt fortrolig med enda, så jeg får ikke kopiert inn en link til deg.
Cruella De Vil Skrevet 20. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2012 Takk for svar. Da ser det ut til at flaskene kan brukes videre av andre. Lurt å sjekke Avent sine sider, ja, jeg får slå opp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå