Gå til innhold

Jeg har verdens beste mann, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med følelsene mine for han. Jeg vet innerst inne at jeg elsker han, men har i det siste oppdaget mange ekle ekle uvaner han har... Ting som jeg synes er normal folkeskikk å ikke gjøre..

Han "glemmer" å vaskee fingrene før han lager mat til oss, han piller seg i nesa, slikker seg på fingrene når han spiser, han har lagt på seg, og han engasjerer seg ikke mye i andre ting enn "slarv" om andre folk, ser på såpeserier på tv, (mange om han får sjangsen), han mangler initiativ (han gjør alt jeg ber han om, men jeg må be han om alt som skal gjøres).

Han gnager av løs hud, og TYGGER på det... *gråte*

Mange mange flere sånne småting som jeg oppdager etterhvert.. Og vi har vært sammen lenge...

Men. Han er verdens snilleste mest oppmerksomme gode kjæreste. Han får ikke nok av meg, han er kosete, snill og gavmild. Og trofast, på alle måter. Han overøser meg med komplimenter, og jeg får det jeg ber om, uansett. (ikke av ting, men han gir av seg selv...)

Han er en god stefar for mine barn, og har et kjempegodt forhold til mine foreldre. Er sikkert på at han hadde gitt livet sitt for meg.

Enda så klarer jeg bare se de dumme tingene, og er mye sur om dagen uten at han vet hvorfor.. Kan jeg få et spark bak som sier at jeg skal skjerpe meg, for sånn er det å han en mann, eller litt forståelse? Eller begge deler?

Anonym poster: 057ddcf327cd76f046b37f65ed80d4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj.. Hiv han ut!

Anonym poster: 0b3d296bb6d577fdfe0e434926e9a7e0

Skrevet

Min gjør nesten alt det der. Og er vel å regne som hans positive sider.

Anonym poster: 5420526e1265dc3ca3fe439bf8035315

Skrevet

Som du sier, dere har vært sammen en stund, og da kommer sånne ting for dagen etterhvert som tiden går og man blir mer avslappet.

Ingen er 100% perfekte, man vil alltid finne ting å irritere seg over - og hadde han vært 100% perfekt, så ville det også blitt en irritasjon!

Det går opp og ned i forhold, og noen ganger ser man kun det negative. Men det går over igjen, og plutselig er han atter en gang prince charming :)

Trust me, er han snill og god, elsker deg og du elsker han, så er det alt du trenger å tenke på! Hvis det plager deg veldig, så kan du i snille ordelag spørre om han ikke kan bite på fingrene sine når han er alene, og vaske hendene før han lager mat. Inviter han med på en kveldstur så dere får rørt litt på dere.

Men husk at kanskje har du også noen uvaner han irriterer seg over, men holder inne med, fordi han elsker deg så :)

Skrevet

Han høres ut som en super kar. Helt normal, med sine små uvaner.

Tror ikke du finner noen som er helt perfekte og helt uten uvaner. Hvis du går rundt og tenker at gresset er grønnere et annet sted tror jeg du vil bli skuffet...

Anonym poster: 431f7f6dc31566684aff20469c50bd5d

Skrevet

De fleste menn(esker) har uvaner, men han mannen din var litt i drøyeste laget. Enig i det du sier at å vaske hender før man lager mat (i hvert fall til andre) er normal folkeskikk. Æsj!!!

Anonym poster: d3588a7ee306fb260b9300be680fe807

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...