Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Vi fikk aldri innkalling til tre års kontroll!!! Hvordan skal barnet klare seg nå?!?!?! Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Det er vel ikke noe som heter 3 årskontroll? Anonym poster: 93ed85cfeeb682fbafc70da45663f03a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Vi fikk aldri innkalling til tre års kontroll!!! Hvordan skal barnet klare seg nå?!?!?! Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba SNIFFER maling, kjære deg. Med en analfabet til mor er vel ikke ungen til å redde uavhengig av 3-årskontroll eller ikke... Anonym poster: ca9351cf93ba6cb28070ee84c78819e0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Ja, herrefred, man kan da ikke forvente at man selv skal følge med på diverse! Har du noen som minner deg på å puste også? Anonym poster: 164fb668ad183647f863e80b58b40780
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Her venter vi fortsatt på 18-årskontrollen. Skal skjelle ut helsesøstra i morra!!! Anonym poster: 7e0aa95ec24cb16d9c02ebf4d1b45711
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 JA! Jeg er helt enig! Skrev akkurat en tråd om at jeg ikke fikk time til kontroll før ungen var 2 år og 4 mnd. Men det var visst heeeeeeelt normalt. (javel, retarded!) Hi fra en annen tråd Anonym poster: 0e3b2108feebbc5a0afc57d10a4475d7
Hannepålandet Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Drikker maling spist forskaling.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Kjære deg. Det er et uttrykk som "suger maling" iallefall der vi kommer fra. Barnet mitt ser ut til å klare seg uten tre års kontrollen, pjuhf! Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #10 Skrevet 20. november 2012 Det er ikke sagt at barna til noen av de over klarer seg like bra. Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #11 Skrevet 20. november 2012 Kjære deg. Det er et uttrykk som "suger maling" iallefall der vi kommer fra. Barnet mitt ser ut til å klare seg uten tre års kontrollen, pjuhf! Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba Nehei, jeg har fasiten så gå å vogg!! Æddabædda! *rekker tunge til deg* Anonym poster: ca9351cf93ba6cb28070ee84c78819e0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 What? Er det mulig? Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Det er krise, helsesøster MÅ jo se på barnet ditt, tenk om noe er galt. Nei jeg ville purret, ikke stol på deg selv, du MÅ innom helsesøster for å vite at barnet ditt har det ra. Anonym poster: 4028014be042a950a8c34e1b318e5594
Gulosten™ Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 Djises, vi må ha samme HS!! Vi har ikke fått innkalling til 39-månederskontrollen engang!!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 20. november 2012 #15 Skrevet 20. november 2012 Om jeg ikke snart får innkallelse til 32 års kontrollen, ringer jeg HS og klikker i vater! Makan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå