Gå til innhold

Helsestasjonen suger maling!!!!!!!!!!!!!!! :( :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk aldri innkalling til tre års kontroll!!!

Hvordan skal barnet klare seg nå?!?!?!

 

Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noe som heter 3 årskontroll?

 

Anonym poster: 93ed85cfeeb682fbafc70da45663f03a

Skrevet

Vi fikk aldri innkalling til tre års kontroll!!!

Hvordan skal barnet klare seg nå?!?!?!

 

Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba

 

SNIFFER maling, kjære deg. Med en analfabet til mor er vel ikke ungen til å redde uavhengig av 3-årskontroll eller ikke...

 

Anonym poster: ca9351cf93ba6cb28070ee84c78819e0

Skrevet

Ja, herrefred, man kan da ikke forvente at man selv skal følge med på diverse!

 

Har du noen som minner deg på å puste også?

 

Anonym poster: 164fb668ad183647f863e80b58b40780

Skrevet

Her venter vi fortsatt på 18-årskontrollen. Skal skjelle ut helsesøstra i morra!!!

 

Anonym poster: 7e0aa95ec24cb16d9c02ebf4d1b45711

Skrevet

JA! Jeg er helt enig! Skrev akkurat en tråd om at jeg ikke fikk time til kontroll før ungen var 2 år og 4 mnd. Men det var visst heeeeeeelt normalt. (javel, retarded!)

 

Hi fra en annen tråd

 

Anonym poster: 0e3b2108feebbc5a0afc57d10a4475d7

Skrevet

Drikker maling spist forskaling.

Skrevet

Kjære deg. Det er et uttrykk som "suger maling" iallefall der vi kommer fra.

 

Barnet mitt ser ut til å klare seg uten tre års kontrollen, pjuhf!

 

Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba

Skrevet

Det er ikke sagt at barna til noen av de over klarer seg like bra.

 

Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba

Skrevet

Kjære deg. Det er et uttrykk som "suger maling" iallefall der vi kommer fra.

 

Barnet mitt ser ut til å klare seg uten tre års kontrollen, pjuhf!

 

Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba

 

Nehei, jeg har fasiten så gå å vogg!! Æddabædda! *rekker tunge til deg*

 

Anonym poster: ca9351cf93ba6cb28070ee84c78819e0

Skrevet

What? Er det mulig?

 

Anonym poster: c8e05b6bd71aa0e9d2bf2de2cdadb2ba

Skrevet

Det er krise, helsesøster MÅ jo se på barnet ditt, tenk om noe er galt. Nei jeg ville purret, ikke stol på deg selv, du MÅ innom helsesøster for å vite at barnet ditt har det ra.

 

Anonym poster: 4028014be042a950a8c34e1b318e5594

Skrevet

Djises, vi må ha samme HS!! Vi har ikke fått innkalling til 39-månederskontrollen engang!!

Skrevet

Om jeg ikke snart får innkallelse til 32 års kontrollen, ringer jeg HS og klikker i vater! Makan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...