Gå til innhold

Byll.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en byll på innsiden av låret, mot kjønnsleppene....uff. Aldri hatt det før. Klarer såvidt å gå. Kommet i natt, var helt fin igår.

La den være eller prøve å ta hull på den? Banker skikkelig i området.

Anonym poster: c807b53a3788ad68e0ee9e50a98a1a61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som kong. Er som er diger kvise. Helt uutholdelig vondt, men ikke farlig.

Men uansett så reiser du til legen dersom du er usikker!

Anonym poster: 281e18b331961e2a152ead4880538519

Skrevet

Ja det er som en GIGA kvise, ikke sett lignende før.

Kan det gå bort eller må den tømmes?

Skrevet

De jeg har hatt et par ganger har jeg bare latt gå bort av seg selv. Kjenner et par andre som har tatt hull på dem og tømt dem selv. Samme prinsipp som kviser, jeg skviser ikke dem heller :-)

Anonym poster: 281e18b331961e2a152ead4880538519

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Har du hatt det før? Jeg var plaget med dette før jeg fikk barn og gikk mye i jeans. Nå er det tights og kjoler/skjørt som gjelder. Søsteren har ørt plaget med digre kuler med verk i, det har vært nesten invalidserende

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ps. Jeg har stukket hull på de med steril nål. - For å greie å gå...

Skrevet

Samboeren min har hatt noe sånt, det kalles abscess, og han måtte operere sine bort.

Anonym poster: fa90c2a69c27cbb88e4f1abb1db82444

Skrevet

HUff.. Jeg har sånne hele tiden :( I ca 10 måneder nå har jeg hatt en på innsiden av hvert lår, som har for det meste vært åpne (altså lukket litt..) og jeg holder på å bli gal! Jeg har fått sånne jevnlig de siste årene, men de har aldri vært der så lenge..

Men de jeg har nå er ikke "fulle", altså det sprenger ikke på lenger. Til å begynne med var den på høyre låret så jæ**** vond at jeg måtte til legen for å åpne og tømme den, da jeg ikke klarte mer etter neste 2 uker med ekstreme smerter. Den lukket seg aldri, og nå er jeg redd for å måtte operere de vekk... Jeg er så redd for nåler og kniver, og alt som er vondt, at jeg klarer ikke få meg selv til å gjøre..

Jeg håper virkelig for din del at dette er et engangstilfelle, og at du får gjort noe med den snart :) Dette her er virkelig det verste jeg kan tenke meg, det er vondt, det er stygt, jeg har masse vondt osv. Jeg er så takknemlig for å ha en forståelsesfull mann som vet alt om dette og ikke gjør noe av det. Hadde han gått fra meg hadde jeg aldri hatt sex igjen, da jeg ikke klarer tanken på at noen andre enn han skal se meg nedentil..

Unnskyld, dette ble veldig langt, og litt usaklig, men jeg måtte bare ventilere litt..

Lykke til :)

Anonym poster: da0a8121a3906e35a163a424f29d7a2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...