FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Jeg er gravid med tredje barnet, og når jeg nøys kjentes det ut som jeg "tisset" på meg. Synes dette var veldig rart, siden jeg har jo såpass kontroll at det ikke pleier å skje, selv om jeg fødte for 4 mnd siden... Gikk på toalettet, og det var visst blod som var kommet ut. Like mye som en full teskje, er ikke det litt mye til at det er festeblødninger? Kan ikke huske å ha opplevd dette i de to forrige svangerskapene, men har jo hørt snakk om festeblødninger... Eller har noen erfaring med at det var slik de mistet? Har ikke kjent smerter (enda).
S_Dreams Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Jeg hadde blødning i uke 7 og enda en gang i uke 8 uten at det var noe galt. Da rant det først ut akkurat som du beskriver og så minket det. Andre gangen spottet jeg helt til uke 14. Hadde ingen smerter. Så det trenger ikke være noe galt selv om du blør.
Mini&Meg Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Festeblødning i uke 7 er lite sannsynlig, ettersom jo egget bør ha vært festet noen uker. Det kan godt hende det er et blodkar som har sprukket.
Ms.Smith Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Er det en frisk blødning? Eller brunt? Og har du nylig hatt sex? Du er jo veldig tidlig gravid etter fødsel. Aner ikke da- men kan dette ha noe å si? Jeg hadde brunlige blødninger i dette svangerskapet som varte i over to uker, og babyen lever fortsatt. MEN min venninne som opplevde akkurat samme blødning som meg, mistet. Så det eneste du kan gjøre for å få svar er jo egentlig å enten ta UL eller to hcg-prøver med noen dagers mellomrom, for å se om de stiger eller synker. Dette er mitt tredje svangerskap også. og jeg har aldri hatt blødninger i noen av de tidligere svangerskapene. Jeg krysser fingre for at alt er bra med spiren din, og at det kun er et blodkar som har bristet Klem!
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 20. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2012 Ja, jeg håper virkelig det bare er et blodkar Det er helt friskt, rødt blod. Skal ringe ul-legen i morgen, men klarte ikke la være å bekymre meg. Greit å høre andres erfaringer så jeg kan forberede meg...
Mini&Meg Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 (endret) Blør du enda eller har det sluttet? Endret 20. november 2012 av Mini&Meg
marsgutt 2013 Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 fikk blødning i uke 12/13 og blødde mer en det du beskriver. hva årsaken var kunne de ikke si for sikkert. Det gikk helt fint, og fikk beskjed om at det var flere som hadde blødninger i løpet av svanger skapet en de som ikke har. Ta kontakt med lege i morgenså slipper du og lure.
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 20. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2012 Takk for svar alle dere, det hjalp å lese litt her, rart hvor fort man knytter seg til den bittelille inni der. Ble endel tårer i kveld ja Sluttet å blø ganske fort, men føler meg veldig øm og rar nederst i magen. Ringer legen i morgen, det kommer ingenting godt ut av bekymring.
marsgutt 2013 Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Var veldig øm på venstre eggstokk jeg. var helt vanlig fikk jeg beskjed om. Her i huset var det mannen som fikk panikk og jeg som beholdt roen. han tenkte det værste med en gang. Kansje ikke så rart siden jeg kom spurtende inn på soverommet mitt på natten og sa vi måtte på legevakten for jeg blør og har vondt. Men jeg holdt meg positiv og prøvde og ikke bekymre meg. Men når jeg fikk høre hjertelyden og så den lille på skjermen kom tårene og klarte ikke og slutte. Var utrolig godt og se at det hadde gått bra. Jeg blødde og i nesten 2 dager. Tror nok at du ikke har noe og bekymre deg over men forstår at du gjør det. Lykke til:)
2,5barn+1engel Skrevet 20. november 2012 #10 Skrevet 20. november 2012 Jeg hadde en kjempe blødning da jeg var 7+3 og det var friskt blod og masse.. Frøkna mi et nå snart 20 mnd.. Hadde flere blødninger i det svangerskapet.. Legen regna med at det enten var at morkaka låg så lavt at den blødde el at det var et blodkar ... Masse lykke til.. Håper på at det er bra med den lille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå