Gå til innhold

Hva skal vi med barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Klassisk at en mann angriper oss mødre. Han får heller jobbe mindre selv og oppfordre andre menn til å jobbe mindre slik at de kan ta seg av barna de har skaffet seg.

 

Anonym poster: 069fccd54ee5b1564e5ef6896ff75605

Skrevet

han angriper da ikke mødre, han angriper samfunnets krav og forventninger til mødre..

 

Anonym poster: e91535d11730b7c63f8dd0c8d5a5b73e

Skrevet

Jeg leser det ikke slik. Jeg leser det som et stort angrep på mødre, også hans egen mor selvsagt, og at vi forsømmer våre barn, slik menn har gjort siden tidenes morgen ved å jobbe (for en vedestyggelighet) istedenfor å ofre seg for hus, barn og kjøkkenbenken

 

Anonym poster: 069fccd54ee5b1564e5ef6896ff75605

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...