Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 http://www.dagbladet.no/kultur/2005/11/12/449100.html Tja, si det? Anonym poster: 5836f190bc12fb49b47e35fa2cb05f52
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Haha! Klassisk at en mann angriper oss mødre. Han får heller jobbe mindre selv og oppfordre andre menn til å jobbe mindre slik at de kan ta seg av barna de har skaffet seg. Anonym poster: 069fccd54ee5b1564e5ef6896ff75605
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 han angriper da ikke mødre, han angriper samfunnets krav og forventninger til mødre.. Anonym poster: e91535d11730b7c63f8dd0c8d5a5b73e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Jeg leser det ikke slik. Jeg leser det som et stort angrep på mødre, også hans egen mor selvsagt, og at vi forsømmer våre barn, slik menn har gjort siden tidenes morgen ved å jobbe (for en vedestyggelighet) istedenfor å ofre seg for hus, barn og kjøkkenbenken Anonym poster: 069fccd54ee5b1564e5ef6896ff75605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå