Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Endelig ferdig med eksamen (justerer muligens bitte litt til på den) for denne gangen! Tror sjelden det har vært tyngre å ha en eksamen, og kan bare takke en eller annen form for lykkens skjebne over at jeg klarte å få en oppgave jeg faktisk hadde kontroll på. Jeg som knapt nok har sett på pensumbøkene før eksamen Men nå er det over, og det er herlig!!! Måtte bare få det ut et sted Regner med vi er flere i samme situasjon nå ut på høsten.
BikkjeBisk Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Flink du har vært! Gratulerer med levert oppgave
Tyra79 Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Gratulere Alva! Ganske god følelse det der! Skulle ønske jeg og gadd å studere noe mer, greier ikke bestemme meg for hva jeg vil ta master i
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 20. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2012 Flink du har vært! Gratulerer med levert oppgave Takk! Syne faktisk selv jeg har vært kjempeflink, hehe...
Dini Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Gratulerer =D Ganske stolt her i hus også, bestod historie eksamen i dag (vgs-nivå, men uansett) =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå