tante grusom master of law Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 11 sexåringer, leilighet på 68 kvm og bursdagsselskap. Det er vel strengt tatt tre problem... Men noen som har tips til hvordan man kan holde dem ved spisebordet lengst mulig? Noen geniale leker eller så som kan utøves sittende. I min fantasi kommer det til å ende som lord of the flies eller noe i den duren hvis de slippes løs alt for mye. De er gutter alle sammen...
tante grusom master of law Skrevet 20. november 2012 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2012 Bursdagen er på lørdag, så har ikke all verden av tid til å bestille ting eller så...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Au da, er vel det som kalles mission impossible Jeg ville satset på å slite de ut med lek på utsiden etter at de har spist. Gjem godteposer (eller noe annet) rundt forbi på utsiden og håp på fint vær.
min<3 Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Få alle gutta til å ramse opp alle de styggeste ordene de vet
tante grusom master of law Skrevet 20. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2012 Fru h: takk for tips! Det var jammen et godt forslag! Min<3: hehe, ja da blir vi nok sittende der en stund:)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 http://www.selskapsleker.no/#Selskapsleker Døde elefanter må være perfekt! Der skal alle ungene ligge musestille på gulvet, og en sitte på en stol og den som rører på se er ute og hjelper han på stolen med å følge med på de andre... Da ligger de jo stille litt, spesielt om det vanker en premie til han som vinner Adjektivlek... benleken - hvem benflørter egentlig med hvem?
tante grusom master of law Skrevet 20. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2012 Hahaha døde elefanter! Det er jo nesten litt ondskapsfullt. " hadde du fint i bursdagen sønn?" Ja mamma vi lå på gulvet hele tiden og fikk ikke bevege oss:) Ja vi har også tenkt på adjektivlek, men har vært litt usikre på om de er store nok til det alle sammen. Jeg kjenner jo ikke alle like godt. Hmmmm
Gjest amandine Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Gutter på seks år er nok ikke store nok til adjektiv, tror jeg. Ikke de jeg har hatt i hus iallefall.. Men hvis du har mulighet til å være ute ettermaten er lommelykt og godteposer med refleks gjemt i busk og kratt en fin ting. Det er jo så tidlig mørkt, så det går? Ellers papirflykonkurranse, hvem lager det som kan komme seg rundt huset fortest? En del morsomme greier på naturfag.no, der kan du hente tips og ideer. Og sist men ikke minst, glem ikke at det er et år mellom hver gang.
Gjest Mentha Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Hviskeleken var alltid en stor hit i barnebursdag da jeg var liten.
tante grusom master of law Skrevet 20. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2012 Oh takk for gode tips dere! Utrolig god ide med reflexer på godteposene. Og viskeleken. Ja, det beste er at det er et år til neste gang. Har planlagt å vinne i lotto snart, så da blir neste bursdsg i villaen vår med eget lekeland.
Gjest Ziva Skrevet 20. november 2012 #11 Skrevet 20. november 2012 Vi pakket opp pakkene når de satt ved bordet. Hun fikk en og en pakke og pakket opp mens alle så på. Men har en følrlse at det å ha 12 jenter (6åringer) er noe helt annet enn gutter i samme alder.
mamman til to gutter Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 Mamma pleide alltid å dekke på med hvit papirduk så vi kunne tegne på den når vi var ferdige med å spise og det var veldig populært, men mulig det er en bedre ide med jenter enn gutter? Min eldste gutt på ca 5,5år er hvertfall ikke så glad i å tegne, men kanskje "dine" bursdagsgutter er det?
Gjest amandine Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 11 sexåringer, leilighet på 68 kvm og bursdagsselskap. Det er vel strengt tatt tre problem... Men noen som har tips til hvordan man kan holde dem ved spisebordet lengst mulig? Noen geniale leker eller så som kan utøves sittende. I min fantasi kommer det til å ende som lord of the flies eller noe i den duren hvis de slippes løs alt for mye. De er gutter alle sammen... Det høres forøvrig ikke ut som tre problem,snarere 11!
tante grusom master of law Skrevet 20. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 20. november 2012 Ja pakke opp pakkene ved bordet er en god ting. Da bruker de litt tid på det. Vi kan jo kjøre flasketuten peker på under oppakkingen så blir det litt moro. Nja, tegning er nok ikke favoritten hos min gutt. Vi får se. Det kan nok lønne seg med en hvit duk da så har vi muligheten til twgning. Takk for enda fler bra tips dere!!
tante grusom master of law Skrevet 20. november 2012 Forfatter #15 Skrevet 20. november 2012 11 sexåringer, leilighet på 68 kvm og bursdagsselskap. Det er vel strengt tatt tre problem... Men noen som har tips til hvordan man kan holde dem ved spisebordet lengst mulig? Noen geniale leker eller så som kan utøves sittende. I min fantasi kommer det til å ende som lord of the flies eller noe i den duren hvis de slippes løs alt for mye. De er gutter alle sammen... Det høres forøvrig ikke ut som tre problem,snarere 11! Hahaha! Sant det!
Gjest Ziva Skrevet 21. november 2012 #16 Skrevet 21. november 2012 Fisking etter godteposer fra balkongen var også en slager. Men ikke la det komme godtepose hver gang. Et par "sure" sokker, en gummistøvel, fattern's lange underbukser (helst rene) skaper mye latter
ellen-propellen Skrevet 21. november 2012 #17 Skrevet 21. november 2012 Hva med brettspill? Harry Potter cluedo, lego ettelleranna, monopol,poker osv osv Vet også om andre guttemødre som setter frem spill konsollen og har (feks wii) og har turneringer ol der.
tante grusom master of law Skrevet 21. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 21. november 2012 Takker og bukker for flere tips! Jeg tror nå vi skal komme oss gjennom festen. Gleder meg litt nå faktisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå