Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Moren min har i lang tid sagt til datteren vår at hun skal få sove hos dem, men det går stadig i glemmeboka.. Jeg gidder jo ikke mase om at hun skal sove der når vi ikke trenger barnevakt, og synes hun må ta initiativ til å avtale dag dersom som de ønsker overnattingsbesøk I dag lurte hun på hvordan planen i bhg var denne uke og om datteren vår kunne få sove over og bli hjemme fra bhg dagen etter. Sidene det kun er i morgen bhg ikke hadde store planer så sa jeg at hun kunne få overnatte fra i dag til i morgen. Datteren vår (5 år) ble veldig glad da jeg fortalte det ved henting i bhg og gledet seg stort når de kom for å hente henne. Men så kommer jeg til det som skuffer meg... Da barnet går på do før de skal reise hjem til besteforeldrene, sier moren min; "Uff hun snakker jo hele tiden. Jeg angrer på at jeg avtalte dette" ! Jeg som er rimelig gravid og sår svarer; " Da synes jeg det var dumt at du ikke sa i fra før jeg hentet i bhg, så skulle du sluppet å ha henne..." Moren min svarer da; "Jo, neida... hun skulle jo selvfølgelig ta henne med... WTF?! Nå sitter jeg her og nesten griner, for tenker at barnet kanskje ikke har det så hyggelig hos en motvillig mormor.. Hva ville dere gjort? Bør jeg hente henne litt tidlig på formiddagen i morgen eller la henne være der som planlagt? Ville liksom ikke lage noe stor greie ut av det når barnet var her, men begynner å bli dritt lei slike kommentarer og avtalebrudd.. Er jeg for sår? Merker at det skal lite til før jeg reagerer på moren min mtp barnet.. Anonym poster: 3c03c3d69aeb06b627ecb9a7a4f065a4
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Uff!! Så frekt..! Er d noe som feiler henne? Lider hun av noe?? Hørtes helt sprøtt ut!! Jeg hadde faktisk ikke sendt dattera mi dit mer. Stakkars lille jente.. Bra hun ikke hørte d! Håper bare mora de klarer og holde seg for sånne kommentarer ved en senere anledning, itilfelle datteren din engang hører d:/
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Hadde blitt rimelig sur selv da ja.når det gjelder barn går man ikke tilbake på slike avtaler som de gleder seg til. Anonym poster: 959c56fee0ed3c68864df2725804117b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Det feiler henne ikke noe utenom dårlig folkeskikk tror jeg... Hun er av den typen som snakker før hun tenker, noe jeg har fått nok av. Har sagt til henne tidligere at hun må tenke seg litt om for ord sårer. Men da svarer hun bare at det må jeg tåle, for det er jo slik hun er og det burde jeg være vant til... Anonym poster: 3c03c3d69aeb06b627ecb9a7a4f065a4
kaffeglad Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Ah! Slik hun er? Altså frekk mot et barn og mamman til barnet? Jeg er ikke gravid og synes ikke du overreagerer. Kjøpe kvinnemenneske. Har selv en fireåring som skravler som om det ikke kommer noen morgendag, men at bestemødrene skulle kommentert dette annet en humoristisk er jo helt utenkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå