Mari85 Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Bor i byen, men er svært glad i å gå turer i marka og har hytte på fjellet.. Om jeg må velge er det viktigere med god turvogn enn shoppingvogn.. Har arvet bag, så skal enten velge Nitro eller City cross til jenta som kommer nå i november.. Hva skal jeg velge?? Synes alle har ulik erfaring i forhold til Nitro sine egenskaper i snø/grus.. Noen som har erfaring med de nye vinterhjulene som kan festes på Nitro? Vet de er faste og må skiftes i butikken.. Virker på meg som om vognen med disse vil være svært lik City cross.. Altså har man de beste fra begge? Trenger desperat råd fra erfarne barnevogn-mammaer - Hilsen nybegynner
Februargullet2013 Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 ta en Simo:) eller hadde jeg valgt Emmaljunga:)
Mari85 Skrevet 20. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2012 ta en Simo:) eller hadde jeg valgt Emmaljunga:) Skjønte ikke helt dette innlegget? Har som sagt en bag jeg har arvet, og "må" derfor velge enten city cross eller nitro.. Noen erfaring?
Mini&Meg Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Du får jo vinterhjul til nitro nå så kanskje velge nitro og vinterhjul, da får du begge
Zora-okt10+jun13 Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Jeg har en City Cross og er veldig fornöyd. Gaar greit med den i byen ogsaa
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Jeg har city cross som jeg nå bruker på 2. barnet. Jeg er veldig fornøyd med vognen, men må si jeg savner svinghjul. Klarer meg fint uten da den er super i alle terreng, men jeg bor i byen og vil velge svinghjul neste gang. Så jeg tror ikke du blir skuffet over vognen i det hele tatt, men litt tungvin med svingingen - det er den.
mamma i november!(2005) Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Jeg har cross, valgte den av den enkle grunn at det er vinter barn å da har jeg best erfaring med 4 hjul på "riktig" plass
Mari85 Skrevet 20. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2012 Det er dette som er så vanskelig.. Alle har forskjellige erfaringer Skjønner at begge vognene er gode, men dette gjør valget enda vanskeligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå