Skautrollet Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 jeg har kjøpt ringslynge til nr 3 og er intresert i høre andres erfaringer m ringslynge
<3 2G <3 Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Digget min, tok liten plass å ha med, og genial å bruke når jr nektet å ligge i vognen, for en blir sliten av å bære hele tiden. Enkel i bruk også.
Skautrollet Skrevet 20. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2012 har prøvd tricot slen til min førstemann, men e syntes d var så mye styr m knyttinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå