Gå til innhold

legge seg tidlig v.s (muligens)overtrøttbaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei snuppe på snart 11 mnd som nektet å ta den siste liten sin i dag. Ho er stup trøtt nå. Så da lurer jeg på hva dere hadde gjort. Mine valg nå er å gi ho grøt og melk nå og ho sovner ca 17.00 (1 time tidligere enn vanlig) eller støyen til kl6 med en grinete baby som muligens blir overtrøtt. Syntes det bare virker ille å begynne å legge alt nå.

Anonym poster: 7ec56ecda769120444d9cd8566084aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok holdt henne våken til leggetid, ellers er det fort gjort å endre døgnrytmen.

Anonym poster: 2f8b0bb9f0d9e8e9789621771d48b846

Skrevet

Bare å prøve, finner fort ut om det går fint eller ikke.

Skrevet

Eg legg babyen (8mnd) når ho er trøtt, ser ikkje vitsen med å pine ho. Men om eg hadde lagt ho no hadde det vore til ein kvil, ikkje for natta.

Skrevet

En time tidligere har vel ikke så mye å si, spesielt siden hun ikke har sovet sisteluren sin. Hun er kanskje ekstra trøtt da, og sover hele natta likevel? Jeg ville lagt henne når hun ble trøtt, orker ikke sur og grinete baby hvis det kan unngås.. Nå har jeg en baby som går etter klokka da, så hun våkner uansett ikke før tiden på morgenen.

Skrevet

Sorry for litt skrivefeil, skriver fra mobilen. Jeg endte med å gi ho grøt og ho var nogenlunde fornøyd en halvtime etter det, så var det slutt på morroa. Ho havna i seng 17.20 og sovnet med en gang på flaska. Så da får man bare vente å se hvor tidlig ho vil opp i morgen.

Anonym poster: 7ec56ecda769120444d9cd8566084aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...