Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Anonym poster: 0daa589e2a09af372eb49af734578bb6
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Nei! Men jeg barberer ingenting da. Det er kanskje litt uvanlig... Anonym poster: af5e95679a6392dda0b7aee92e8853b6
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Nei, jeg er så heldig å ikke ha hår der :-D Anonym poster: 43810a5bce1ae05eb6cf8c15e9de4a99
Musemorbr / Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Nei, og heller ikke leggene dersom jeg ikke har en god grunn til det.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Nå er jeg sikkert veldig teit, men jeg er ny her, så må bare spørre: Hva betyr u/t? Anonym poster: 29a60c897b5e87441b4b9aeffed39634
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Jeg gjør det innimellom, sommerstid, og de få dagene i året jeg bruker kort kjole/skjørt. Jeg er dessverre noe hårete, men heldigvis vokser hårene på lårene sakte ut, så det holder å ta dem en-to ganger i løpet av sommeren uten at det blir sjenerende. Det er også lyse hår. Foreløpig.... Jeg er redd jeg må barberere hver dag snart, men jeg føler meg ordentlig ille til mote om noen skulle se de hårete lårene mine. Armene mine er ille nok! Det drar selvbildet ned nok som det er! Anonym poster: fd164dff59fd42620ef1d528d600318d
<3 2G <3 Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Nå er jeg sikkert veldig teit, men jeg er ny her, så må bare spørre: Hva betyr u/t? Anonym poster: 29a60c897b5e87441b4b9aeffed39634 Uten tekst, i innlegget bare det som står spm overskrift som er spørsmålet.
☆☆☆ Skrevet 20. november 2012 #10 Skrevet 20. november 2012 Nå er jeg sikkert veldig teit, men jeg er ny her, så må bare spørre: Hva betyr u/t? Anonym poster: 29a60c897b5e87441b4b9aeffed39634 utan tekst, fortel lesaren at hovudinnlegget er utan informasjon.
*LP* Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 Nei, det gjør jeg ikke. Kun leggene til litt over kneet.
Gunner Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Nei, jeg bruker hårfjerningskrem nå, men barberte før, og det angrer jeg på at jeg begynte med.
Følelsesvims Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 Er ganske så hårete, så barberte før - angret på det ja! Mørke og lange og stygge Nå har jeg begynt å vokse, og HVORFOR GJORDE JEG IKKE DET FØR?? Det er en helt annen verden! Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #15 Skrevet 20. november 2012 Nei, de bittesmå, lyse hårene på mine lår ser jeg ikke grunn til å fjerne... Anonym poster: 6d98e49720b20a350075dde973580193
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #16 Skrevet 20. november 2012 Nei, de er så lyse og korte at det ikke er vits. Pluss at det bare blir mer og mørkere hår ved barbering. Anonym poster: 6b640162b1b8055cb3cbfade31d912e0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #17 Skrevet 20. november 2012 Nei. At det blir tykkere og mørkere hår av barbering er forresten bar en myte. Hårene kjennes tykkere ut fordi du har kappet av det tynneste av strået og det tykkeste vokser ut som en ny tupp. Mørkere er det bare fordi det er nytt, et gammelt hår er både slitt og solbleket, mens et helt nytt hår viser alt ditt pigment. Anonym poster: ec8b04f512a8eccb2e25aef249e75299
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #19 Skrevet 20. november 2012 Takk for svar! Var på julebord med jobben i helga og satt lenge ved siden av en god kollega som var iført svært kort kjole. Jeg nevnte hvor fine lår hun hadde, altså et komplemang for at hun kledde kjolen. Og da svarte hun at det var fordi hun barberte lårene!! Og da kunne tre andre jenter rundt meg fortelle at de også gjodet det. Jeg følte meg så dum, å tenkte at jeg nok er den eneste som ikke gjør det. Men nå vet jeg at det ikke bare er meg HI Anonym poster: 0daa589e2a09af372eb49af734578bb6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. november 2012 #20 Skrevet 20. november 2012 Nei, jeg har jo nesten ikke hår der. Det er tynt og helt lyst, så det gidder jeg ikke. Forøvrig er nesten alt håret på leggene mine også det, med unntak av en "sokk" nederst på anklene.
CaptainHindsight Skrevet 20. november 2012 #21 Skrevet 20. november 2012 Nei. At det blir tykkere og mørkere hår av barbering er forresten bar en myte. Hårene kjennes tykkere ut fordi du har kappet av det tynneste av strået og det tykkeste vokser ut som en ny tupp. Mørkere er det bare fordi det er nytt, et gammelt hår er både slitt og solbleket, mens et helt nytt hår viser alt ditt pigment. Anonym poster: ec8b04f512a8eccb2e25aef249e75299 Merkelig at jeg som bleik blondine har lyse, nesten helt usynlige hår på lårene, men mørkere på leggene hvor jeg var dum nok til å barbere meg i ung alder. Og jeg soler meg heller aldri.
TPK Skrevet 20. november 2012 #22 Skrevet 20. november 2012 Barberer vanligvis til litt over kneet, men tar lårene hvis jeg skal ha kort kjole. Men kan ikke si jeg har fått så fine lår av den grunn altså...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #23 Skrevet 20. november 2012 Får man hår på lårene? Anonym poster: 491e9fca4d97a2040193994ef353c13e
Tigerpote Skrevet 20. november 2012 #24 Skrevet 20. november 2012 Nei det har jeg ikke behov for, kun leggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå