Gå til innhold

Barberer du lårene? u/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonym poster: 0daa589e2a09af372eb49af734578bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Skrevet

Nei! Men jeg barberer ingenting da. Det er kanskje litt uvanlig...

 

Anonym poster: af5e95679a6392dda0b7aee92e8853b6

Skrevet

Sommertid ja,ikke ellers

Skrevet

Nei, jeg er så heldig å ikke ha hår der :-D

 

Anonym poster: 43810a5bce1ae05eb6cf8c15e9de4a99

Skrevet

Nei, og heller ikke leggene dersom jeg ikke har en god grunn til det. :)

Skrevet

Nå er jeg sikkert veldig teit, men jeg er ny her, så må bare spørre:

Hva betyr u/t?

 

Anonym poster: 29a60c897b5e87441b4b9aeffed39634

Skrevet

Jeg gjør det innimellom, sommerstid, og de få dagene i året jeg bruker kort kjole/skjørt. Jeg er dessverre noe hårete, men heldigvis vokser hårene på lårene sakte ut, så det holder å ta dem en-to ganger i løpet av sommeren uten at det blir sjenerende. Det er også lyse hår. Foreløpig.... Jeg er redd jeg må barberere hver dag snart, men jeg føler meg ordentlig ille til mote om noen skulle se de hårete lårene mine. Armene mine er ille nok! Det drar selvbildet ned nok som det er!

 

Anonym poster: fd164dff59fd42620ef1d528d600318d

Skrevet

Nå er jeg sikkert veldig teit, men jeg er ny her, så må bare spørre:

Hva betyr u/t?

 

Anonym poster: 29a60c897b5e87441b4b9aeffed39634

 

Uten tekst, i innlegget bare det som står spm overskrift som er spørsmålet.

Skrevet

Nå er jeg sikkert veldig teit, men jeg er ny her, så må bare spørre:

Hva betyr u/t?

 

Anonym poster: 29a60c897b5e87441b4b9aeffed39634

utan tekst, fortel lesaren at hovudinnlegget er utan informasjon.
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Kun leggene til litt over kneet.

 

Skrevet

Nei, jeg bruker hårfjerningskrem nå, men barberte før, og det angrer jeg på at jeg begynte med.

Skrevet

Er ganske så hårete, så barberte før - angret på det ja! Mørke og lange og stygge :(

 

Nå har jeg begynt å vokse, og HVORFOR GJORDE JEG IKKE DET FØR?? Det er en helt annen verden! Anbefales!

Skrevet

Nei, de bittesmå, lyse hårene på mine lår ser jeg ikke grunn til å fjerne...

 

Anonym poster: 6d98e49720b20a350075dde973580193

Skrevet

Nei, de er så lyse og korte at det ikke er vits. Pluss at det bare blir mer og mørkere hår ved barbering.

 

Anonym poster: 6b640162b1b8055cb3cbfade31d912e0

Skrevet

Nei.

 

At det blir tykkere og mørkere hår av barbering er forresten bar en myte. Hårene kjennes tykkere ut fordi du har kappet av det tynneste av strået og det tykkeste vokser ut som en ny tupp. Mørkere er det bare fordi det er nytt, et gammelt hår er både slitt og solbleket, mens et helt nytt hår viser alt ditt pigment.

 

Anonym poster: ec8b04f512a8eccb2e25aef249e75299

Skrevet

Takk for svar! Var på julebord med jobben i helga og satt lenge ved siden av en god kollega som var iført svært kort kjole. Jeg nevnte hvor fine lår hun hadde, altså et komplemang for at hun kledde kjolen. Og da svarte hun at det var fordi hun barberte lårene!! Og da kunne tre andre jenter rundt meg fortelle at de også gjodet det. Jeg følte meg så dum, å tenkte at jeg nok er den eneste som ikke gjør det. Men nå vet jeg at det ikke bare er meg :P

 

HI

 

Anonym poster: 0daa589e2a09af372eb49af734578bb6

Skrevet

Nei, jeg har jo nesten ikke hår der. Det er tynt og helt lyst, så det gidder jeg ikke.

Forøvrig er nesten alt håret på leggene mine også det, med unntak av en "sokk" nederst på anklene. :P

Skrevet

Nei.

 

At det blir tykkere og mørkere hår av barbering er forresten bar en myte. Hårene kjennes tykkere ut fordi du har kappet av det tynneste av strået og det tykkeste vokser ut som en ny tupp. Mørkere er det bare fordi det er nytt, et gammelt hår er både slitt og solbleket, mens et helt nytt hår viser alt ditt pigment.

 

Anonym poster: ec8b04f512a8eccb2e25aef249e75299

 

Merkelig at jeg som bleik blondine har lyse, nesten helt usynlige hår på lårene, men mørkere på leggene hvor jeg var dum nok til å barbere meg i ung alder.

Og jeg soler meg heller aldri.

Skrevet

Barberer vanligvis til litt over kneet, men tar lårene hvis jeg skal ha kort kjole. Men kan ikke si jeg har fått så fine lår av den grunn altså...

Skrevet

Får man hår på lårene?

 

Anonym poster: 491e9fca4d97a2040193994ef353c13e

Skrevet

Nei det har jeg ikke behov for, kun leggene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...