Gjest sug lut Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Det kjennes som om hodet mitt har skrumpet inn til en liten rosin. Der inne er det akkurat plass til "må lage middag - må huske brødet i ovnen - kjenner jeg må tisse men orker ikke reise meg". Lurer på hva som hjelper, gitt at jeg ikke kan begynne å drikke før ungene kommer fra skolen, lizzom? Marinert rosin ville jo vært et framsteg.
frk Nilsen Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Kaffe fram til det er anstendig med vin kanskje?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Sier som Frk Nilsen, men jeg er for happy hour all day long! Så jeg sier det er helt okei å piffe den opp med en liten slump et eller annet For eksempel mørk rom, litt melk oppi der og du har en ny vri på cubakaffe
Gjest Ziva Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Ta deg en Sandeman og rosinen eser ut til normal størrelse igjen Portvin kurer det meste bortsett fra skrumplever.
Gjest sug lut Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Saken er.... foreldremøte for ungen. Så å lukte wino er liksom litt lite fristende... Får gå for masse vann, espresso og Cougar Town, tror jeg.
frk Nilsen Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Du får dytte innpå sjokolade i mellomtiden Ta vinen når du kommer hjem
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Kaffe, kaffe, kaffe... Eneste som fungerer frem til andre muligheter er lov Problemet er at da må du gjøre alvor av å faktisk gå på do for å tisse siden det kommer fort ut igjen...
tante grusom master of law Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Kakao spisset med rom så blir hjernen til en sjokoladepralin isteden. Så kan du skylde på at du har spist opp alle spritbitene i konfektesken som ingen andre liker, hvis noen spør på møtet...
bIomstre Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Off då! Håper du kom sånn nogelunde ut av det og at hodet er drue i dag. Her er litt etterpåtrøst av druer: http://www.mercersdairy.com/Wine_Ice_Cream_home_page.php God onsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå