Gå til innhold

Trenger hjelp! Hva synes dere om disse skoene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ei dame på 40 gå på disse synes dere?

Eller var de litt for fancy?

Anonym poster: 1988a138ab72f44d9238e787d8fab33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser litt voldsomme ut, men mulig de ser annerledes ut i virkeligheten. Ser også vonde ut å gå i.

Skrevet

Ikke min smak, altfor kraftige. Men alder er vel ingen hindring...

Anonym poster: 9727bcefb9a52ec6c54a5201b3ef1f85

Skrevet

Så litt stive og klumpete ut etter min smak. Men ikke noe galt å bruke dem selv om du er 40 ;) (40 er jo ingen alder!!)

Skrevet

Jeg likte de ikke, men hadde ikke reagert om jeg så ei dame på 40 i de. :)

Skrevet

Jeg liker de ikke. De er ikke tacky men kanskje litt barnslig. Sexy syntes jeg heller ikke de er. Hadde gått for noe elegant og sexy, kanskj ei beige, rød, eller helst svart.

Skrevet

Jeg liker de ikke. De er ikke tacky men kanskje litt barnslig. Sexy syntes jeg heller ikke de er. Hadde gått for noe elegant og sexy, kanskj ei beige, rød, eller helst svart.

Det var det jeg også tenkte litt på - barnslige. Passer muligens bedre på en tjueåring med et litt rocka antrekk?

Men jeg liker også litt sånne glam-sko. Problemet er bare at jeg ikke klarer å gå på for høye hæler.

Disse er jo platå, så de er kanskje ikke så behagelig å gå på en hel kveld?

Skrevet
Det var det jeg også tenkte litt på - barnslige. Passer muligens bedre på en tjueåring med et litt rocka antrekk? Men jeg liker også litt sånne glam-sko. Problemet er bare at jeg ikke klarer å gå på for høye hæler. Disse er jo platå, så de er kanskje ikke så behagelig å gå på en hel kveld?

Jeg tror kanskje jeg rett og slett ikke liker skoene bare. Alt for tjukk hel; noe som får skoen til å virke både barnslig og gammeldags.

Hi, om du liker de så er du ikke alt for vågal om du kjøper de ;) SÅ barnslige og tacky er de faktisk ikke. :) Det viktigste er at du liker de.

Gå på nelly.com - Der har de masse knallfine festsko til en billig penge. :)

Skrevet
Det var det jeg også tenkte litt på - barnslige. Passer muligens bedre på en tjueåring med et litt rocka antrekk? Men jeg liker også litt sånne glam-sko. Problemet er bare at jeg ikke klarer å gå på for høye hæler. Disse er jo platå, så de er kanskje ikke så behagelig å gå på en hel kveld?

Hihi, jeg syntes ikke de var så høye.. Stikk motsatt :D Men så er jeg enda langt nede på 20-tallet... ;)

Skrevet

Hihi, jeg syntes ikke de var så høye.. Stikk motsatt :D Men så er jeg enda langt nede på 20-tallet... ;)

Jeg gikk masse på platåsko før, men det var i den tiden de var in på 90-tallet. Nå får jeg svimmelhets-problemer om hælhøyden er oppimot 10 cm ;-)

Jaja, det vitner vel om at jeg begynner å bli eldre :-D

Skrevet
Jeg gikk masse på platåsko før, men det var i den tiden de var in på 90-tallet. Nå får jeg svimmelhets-problemer om hælhøyden er oppimot 10 cm ;-) Jaja, det vitner vel om at jeg begynner å bli eldre :-D

Hehe.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...