Gå til innhold

Har deres barn mange blåflekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn får det nesten hver dag. Også når vi har en rolig dag inne og ikke gjør noe spess. Uvanlig?

Anonym poster: 0d7857a144374db22603bba71f1776ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min får det av ingenting... Jg også så ligger til familien... Men vist det er helt ekstremt ville jeg hørt med legen...

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Treåringen min har alltid en blåflekk eller to. Må vel nevnes at han er verdens mest klønete person, og kan falle fra stillestående.

Hvis du er bekymret, ta kontakt med lege :)

Skrevet

Hvis man får blåmerker av ingenting kan man ha et problem med at blodet ikke levrer seg som det skal. I noen tilfeller kan det være farlig. Er du urolig ville jeg tatt kontakt med lege.

Skrevet

Litt sånn er gutten vår. Men han har det fra meg. Jeg får blåflekker på knær og legger hele tiden, og det gjør han også. Feiler ingenting, og gjør ikke akkurat noe spesielt som tilsier at vi skulle slå oss. Det er bare sånn. Han har også arvet min veldig bleke og tynne hud, uten at jeg vet om det har en sammenheng. Hs trodde det var jernmangel, men så lå vi begge høyt på skalaen. :)

Om det bare er en og annen liten flekk, er det sikkert normalt, men ta det opp med hs eller lege om det er tvil.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ikke unormalt mye, men noen dager er "en dårlig dag", da blir det fort noen blåflekker.

Er skikkerlig vims nå om dagen, han har fått dreisen på å gå baklengs, så han gjør nesten ikke annet. MEN, han ser ikke hvor han rygger, så han faller jo i et sett.. Håper det snart er over nå ja ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Selv får jeg blåflekker bare noen dytter huden min litt for hardt.. Har til og med klart å få blåmerker på fingrene :-p Men er ikke noe farlig hos meg da, jeg bare er sånn ;)

Skrevet

Sønnen på snart 3 har alltid blåflekker på leggene.

Jeg får veldig lett blåmerker selv, merker det ofte ikke selv engang, dulter borti en.bordkant etc og så dukker det opp et blåmerke neste dag.

Samme med med som med barn&engler, får blåmerker bare av å klemme på huden :-)

Skrevet

Mannen min dyttet lett på armen min og sa poke. Han lo da jeg sa at jeg kom til å bli blå. Og blå det ble jeg. Jeg blir blå leeenge før jeg får vondt i det hele tatt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...