Gå til innhold

Sån dere slanke-kostilkudd.... Funker det?

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Da vil jeg IKKE ha svar fra de som synser, for synse kan jeg gjøre selv. Dere som har prøvd det vil jeg ha svar fra, og hvilket merke :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Har ikke opplevd at det fungerer, og jeg har prøvd mange forskjellige...

Skrevet

Nutrilett prøvde jeg en gang for leenge siden men nehhh.. Kan ikke si jeg ble nå slankere av den grunn.

Sunt kosthold derrimot fikk meg til å gå ned 10 kg de siste 3 mnd!

Skrevet

Hvis man snakker nutrilett og noka og sånn så har jeg god effekt av noka shake og nutrilett og noka bars. Har gått ned mange kilo ved hjelp av dette. Først pga at jeg ville ha litt fortgang i starten og nå etter helsa ble dårlig og jeg ikke orker å trene.

Skrevet

Du får såndere (sondere) terrenget, så finner du det vel ut.

Anonym poster: a5ae862642947b529b4fab16902ebb03

Skrevet

det som hjalp meg var å spise mye mindre mat(bytte ut brød med rugsprø, og spise en del suppe i stedet for tunge feite middager) og øke på røyking og kaffedrikking. raste ned i vekt :)

Anonym poster: 9e913dc22ed9a46965da69303a6b77d0

Skrevet (endret)

Det er som moota sier, det funker for noen. Jeg tror egentlig alt funker. Men det nytter ikke å ta seg en bar eller shake forså å spise en skokolade etterpå. Da må du jo leve sunt ved siden av shakene og følge dietten helt fullt ut ellers er det ekke vits. Du må fremdeles forbrenne mere enn du spiser. Det eneste brennsikre er uansett et sunt kosthold!

Det nytter egentlig ikke å tro det finnes noen mirakelkur eller slankediet som kan gjør deg slank før du har innsett at du er overvektig og hva som er den riktige måten å gjøre det på. Du vil gå ned i vekt den dagen du er klar for å legge om livsstilen din. Det neste som faktisk funker er å spise sunt og være aktiv. Før man innser det så tror jeg ikke man er motivert nok til å klare å gå ned i vekt.

Endret av mrsrogaland
Skrevet

Kokosolje tabletter funker som bare rakkern. Og kokosolje i olje-form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...