Gå til innhold

Glitter var kanskje ikke en god ide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det tid for juleforberedelser hos oss. Vi har en del som skal utenlands, så det gjelder å få det ferdig. I dag fikk vi laget noen gavelapper, et julekort, et maleri og til sist noen håndavtrykk. Da var gutten plutselig lei og trøtt. Sånn med en gang, helt uutholdelig, på sekundet, dropp alt, rulle på gulvet, hyle og slå, gni hender på buksa, på mammas bukse og sokker, i håret, på stolen og på gulvet. Sånn trøtt, vet dere.

Da er det ikke spesielt gøy når man nettopp, siden han var rolig og glad, har dristet seg til å blande og påsmøre maling og glitterlim, for å få noen skikkelig fine håndavtrykk.

Hvis du noen gang skal lære av andres feil, er nå en... eh... gylden anledning. :P

Videoannonse
Annonse
Gjest pupp and go
Skrevet

Dog - noen feil må begås flere ganger, fordi det blir så bra hvis det funker:)

Skrevet

Sant, men uff...gjentar jeg det, tror jeg da de avtrykkene lages inni duskabinettet. :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ha ha :D All min medfølelse til deg :P

Skrevet

Ha ha :D All min medfølelse til deg :P

Takk! Fikk til å skylle han litt i dusjen, men glitteret sitter. Nå sover han søtt på fanget mitt, og jeg skal prøve å lure meg unna så jeg får ordna opp etter oss. Han er bra søt da, der han ligger og snorker og glitrer. ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hahaha nå så jeg de med dette scenarioet i hodet, der du står å river deg i håret og skjønner at slager er tapt.. Trette unger er værste sort! Skjønner ikke at veien mellom himmel og helvete er så kort :/ hehe huff! Symp!

Men hey, A for effort ;)

Skrevet

Jeg ble litt tatt på senga der ja. Det ene øyeblikket lo og smilte vi, og så var det akkurat som noen hadde trykket på en bryter. Ja,ja... er det ikke sånn at de som trasser tidlig, også blir fort ferdig? ...håper jeg? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...