Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Jeg er så sur nå!!! Har fulgt dietten så godt jeg kan, har ikke vært over 1600 kalorier hele uka (til og med ikke i helga!) og likevel går vekta oppover??? Takke seg til å spise sunt og ikke spise godis! Lurer på om jeg skal spise det jeg vil, inkludert pepperkaker, kakemenn og sjokoladekake denne uka for å se hva som skjer da? Kan jo ikke bli verre enn å gå opp i vekt på diett! *dagens sinna utblåsning*
Snøkrystaller Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Føler så med deg... Jeg har ikke vært like flink som deg, men 1000 ganger flinkere enn til vanlig. INGEN resultater! Da kunne jeg jo bare spist og kost meg som vanlig da... Så mye godt jeg har gått glipp av.... :-(
Gjest pupp and go Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Ja, det er noe dritt - til gjengjeld hender det at det går riktige veien når man minst venter det. Forøvrig lurer jeg litt på den "sparebluss"-teorien som alle er så opphengt i. Til en viss grad høres det logisk ut, men her inne høres det ut som om mennesker som lever på 900 kalorier om dagen ikke kan forvente annet enn at de legger på seg fordi de spiser for lite. Hallo? Da burde konsentrajonsleirfangene under krigen ha trillet ut etterpå? Hva er det jeg ikke skjønner her?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Det samme lurer jeg på, pupp and go! Hvorfor blir "alle" tynne når de lar være å spise? Kan ikke skjønne det... Skal gi dette en uke til, men går jeg opp neste uke også så skal kursleder på Grete Roede ha litt å svare for! Sist uke lå jeg må 900 kalorier om dagen og gikk ned. Fikk tilsnakk for at jeg spiste for lite så når jeg da økte kaloriinntaket denne uken så går jeg opp. Snakk om buzzkill! Snøkrystaller: Du har all min sympati! Sitter og drømmer om alt jeg ikke har spist den siste uken jeg også
Gjest sug lut Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Godeste fru Hottentott, kan det tenkes at du har gått OPP akkurat denne uka pga menssyklus? Jeg blir vannballong og går opp 2-3 kg før mens, i hvert fall - og å gå OPP på færre kalorier er jo så forbanna kjipt at det kan få Mor Theresa til å sparke småunger.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 1 uke til mensen, så kan ikke legge skylda på det heller dessverre... Vet ikke om jeg har lyst til å knuse vekta eller slå meg selv med noe hardt i hodet. Fornuften sier meg at det er jo ikke vekta sin feil, men det hadde vært ufattelig deilig å la sinnet gå utover den
Gjest sug lut Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Kanskje du har bygget stenhårde digre muskler
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Ja, jeg trener ganske hardt i drømmene mine, der har jeg også str 36 i klær og langt hår som alltid bølger seg som det skal Når jeg tenker etter har jeg mest lyst til å sove nå... Leste om ei som kunne sove 60 døgn på rappen, det må jo være den ultimate diett *tvinner håret og blåser tyggisbobler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå