Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Ender alltid opp med tusen ugjorte ting noen dager før jul. Nå tenkte jeg å være litt på forskudd med planleggingen. Det være seg julegaver (joda, jeg kunne begynt allerede), baking, lage kjøttrull, andre ting. Vasking ol... Noen som allerede har satt opp en plan de vil dele med meg? Anonym poster: 2f65de41927004c5b167f1c3896f4ab7
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Jeg har ikke sånn kjempeplan egentlig, men kan jo dele det jeg har? Neste uke vil tiden hjemme gå med til å shine ett rom per dag så det er klart til 1.Desember. Søndagene i Desember skal det lages Ribbe, Pinnekjøtt og medisterkaker på hver sin søndag for å øve meg før julaften Ikke laget det før og skal prøve å imponere den svenske svigerfamilien jeg har fått. Julegaver er mer eller mindre i boks. Disse har jeg tatt litt etterhvert, men jeg skriver alltid opp liste over hvem som skal få, hva de evt ønsker seg og hva jeg skal kjøpe - så jeg kan lete etter det. Adventskalendere må jo pakkes inn før neste helg Pynter til jul kvelden før 1.Desember, kjøper tre og pynter dette helgen etter. Bake gjør vi med ungene på lørdagene for da tenkte jeg at det blir en del av lørdagskosen. (+ at det er dagene vi har tid) evt. søndager også. Pleier egentlig ikke å gjøre så innmari masse mer. Blir mer aktiviteter og sånt. Lager lite selv, kjøper sylte osv ferdig. 2.Desember er det julegranstenning og jule"show" her i bygda, så det skal vi på hvertfall Anonym poster: 86df3e9d9b1f2527c0dc483a3583bdbd Anonym poster: 86df3e9d9b1f2527c0dc483a3583bdbd
♥Madam Mim♥ Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 før jul stresser jeg igrunnen ikke noe.. Det jeg ikke rakk, detbrakk jeg rett og slett ikke :-P Det eneste jeg passe nøye på er at jeg har alt jeg trenger av mat til julaften!!! Min fetter jobber som butikkslakter og har mer enn en gang opplevd at det kommer stressende inn noen kl 1 på julaften hvor de har holdt på med middagen og så plutselig kommet på at de har glemt ribba!!! Det verste tilfellet var den gangen vedkommende hadde bedt inn ikke mindre enn 14 gjester :-O
petite fleur Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Fram til 13 desember er det kun eksamen som står i fokus, så blir det juleforberedelser etter det... Har bestilt julekort, da. Vaskehjelpa kommer 17. desember. Nesten alle julegavene er kjøpt inn. Så i år stresser jeg ikke så fælt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå