Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Vi skal, etter inspirasjon etter luksusfellen og ymse annet, sette opp budsjett i dag. Voksenpoeng Minn mann er student, men jeg tjener ganske bra, så vi går ikke helt tom hver måned, men hadde jo vært gøy å ha oversikt, droppe handling annen hver dag & spart til noe vi ønsker oss. Med litt grovregning, har jeg regnet ut at vi har ca 14000 etter alt er betalt hver mnd. Da har jeg tatt med 8000 kr til mat (vi er 4 stk), og alt av faste utgifter & bensin. Hva er greit å sette av hver mnd? Klær er ikke i budsjettet, og jeg liker å bruke litt penger på tull & tøys Bufferkonto har vi i form av rammelån på huset ( lite lån, mye egenkapital på det) Noen som har bra tips? Anonym poster: d11060ecdcd2215e8e19ba27a4d0e47d
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Ingen som hadde noen tips? Anonym poster: 35fa675d3a7249057e5d6b91d161d7f2
<3 2G <3 Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Først finner dere ut hva dere betaler av div ting i løpet av året, og deler det på antall mnd. Vi skal vel opp i 5000,- i mat når lille kommer, blir da 4 stk. Har bsu og prøver å spare litt utenom. Jeg betaler inn % vis mindre på felleskontoen siden han tjener mer enn meg. Vi har ca det samme hver mnd hele året pga at vi setter av til veiavgift og studielån hver mnd. Det vi har på konto etter fasttrekk er det vi har til mobil regning, diesel/bensin og tull :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå