Gå til innhold

25 år og sammen med en på 18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere tenkt om dere kjente/viste om en alenemor på 25 hadde blitt sammen med en gutt på 18? 7 års alder forskjeld..

Anonym poster: f474c2977dcc3a0fdc284fbebdcdcd9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat så gamle var mannen min og jeg da vi møttes. 7 års aldersforskjell. Ingen av oss hadde barn da, men nå har vi tre barn sammen og er gift. Har vært sammen i 10 år.

Anonym poster: b086a379b18fff92225ce9fbdf830698

Skrevet

Jeg var en alenemor på 25 år som ble sammen med en gutt på 19 år, han er nå faren til mine 3 minste.

Første reaksjonen fra de rundt var "er han ikke litt for ung for deg?".. Men så fort de fikk hilst på han så glemte de skepsisen, han var veldig moden for alderen. Og siden jeg ser såpass ung ut så så vi jevngamle ut, så utseendemessig fikk vi ingen reaksjoner..

Bare synd han ble yngre og yngre oppi hodet for hvert år som gikk............

Anonym poster: cea1eed5ae5bce8cf38371e5a9009bb2

Skrevet

Det hadde kommet veldig an på modenheten til gutten. Mest skeptisk hadde jeg vel vært hvis jeg var mammaen hans...

Skrevet

Men hos oss var forskjellen motsatt da. Jeg var 18, mannen min var 25.

Anonym #2

Anonym poster: b086a379b18fff92225ce9fbdf830698

Skrevet

Kommer vel an på hvordan begge oppfører seg det. Akkurat slike aldersforskjeller skjønner jeg ikke at folk gidder å bry seg noe om lenger. Sålenge det ikke er snakk om pedofili.

Skrevet

Jeg som er så gammeldags syns det er viktig at mannen er klar for å etablere seg og føle forpliktelser, spesielt om en kvinne har barn fra før. Syns mannen skal være godt rystet til å ha ansvar både økonomisk og følelsesmessig for hele familien. Det tror jeg kanskje ikke en mann på 18 år er, men det finnes sikkert noen unntak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...