Gå til innhold

Jeg gir bort ungen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener det! Jeg legger han på trappa til naboen og stikker av! Han hyler og hyler og hyler og hyler og hyler hyler og hyler! Jeg blir gal! Og da mener jeg ikke gal som i biledlig talt, som et uttrykk. Jeg blir gal. Ordentlig gal crazy bananas

 

wræl wræl wræl wræl wræl wræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wræl HELE TIDEN. I FIRE MÅNEDER wræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wræl

 

Anonym poster: b419a40b101561c72c806ed395899a72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få noen til å passe ham slik at du får litt ro i hodet. Det er klart man blir gal av å ha en skrikende baby rundt seg hele tiden :-)

 

Det blir bedre... hold ut :-)

Skrevet

skad han for all del ikke da!! om du blir gal av skrikingen hans.... har du vert lit lege eller helsestasjonen og funnet ut om de er noe galt?? gjør de allerede idag... kolikk bruka jo og gå over ved 3 mnders alder..

 

Anonym poster: 9e4c0e776879b6dc84be4dc9c5a2a19b

Skrevet

Uff :,( Føler med deg!! Søk hjelp til babyen og avlastning til deg. Håper det gir seg snart!

Skrevet

Bor du i Vestfold kan jeg godt hjelpe. Jeg er veldig vant til det for begge mine var slike. Trodde jeg skulle dø.... men nå har jeg begynt å hjelpe venner osv istedenfor. Kanskje fordi jeg vet hvor ille det er. Bare å si ifra om du trenger et par timer på øyet

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ring noen med en gang! Familie, venner eller helsestasjon!

 

Gjør det før det er for sent, vær så snill.

Skrevet

Hyl ut hvis du er i Bergenområdet. Jeg hjelper gjerne til :)

 

Er han spedbarn? Kolikk? Prøvd helsestasjon?

Gjest Pølsevev!
Skrevet

All sympati til deg! Jeg vet hvor jævlig det er når man står midt oppi det.

 

Enig med de andre her som skriver at du må få litt avlastning. Kom deg ut uten ungen, uansett om det er for å gå deg en tur, dra på butikken eller en frisørtime. Tid alene er gull verdt når man har en "skrikerunge".

 

Og selv om jeg vet at det ikke hjelper deg noen ting nå, så blir det heldigvis bedre!

Skrevet

Føler med deg!! Min 3 var slik, misfornøyd HELE tiden. Likte ikke bil, vogn, og aller minst og sove. Holdt på å bli gal. Når han rundet ett år ble han en helt annen. Sov hele natta, og vi kunne endelig gjøre ting som alle andre. Han var ekstremt tidlig ute motorisk, løp rundt når han var ni mnd, og hadde et godt ordforåd rundt 1,5 års alder. Da forsvant mye av frustrasjonen hans. Han sluttet med vogn rundt 1 års alder og går lange turer på lik linje med de eldste. Nå er han tre år, og har allerede begynt å interessere seg for alfabetet, regning og snakker helt rent. Er rolig og blid og empatisk. hadde aldri sett dette for meg når jeg sterkt vurderte å hive han ut av vinduet når han hylte som besatt som liten:-) det blir bedre!!!!

 

Anonym poster: 4cf410e90d934977e7fff7cabb54bd20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...