Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Jeg mener det! Jeg legger han på trappa til naboen og stikker av! Han hyler og hyler og hyler og hyler og hyler hyler og hyler! Jeg blir gal! Og da mener jeg ikke gal som i biledlig talt, som et uttrykk. Jeg blir gal. Ordentlig gal crazy bananas wræl wræl wræl wræl wræl wræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wræl HELE TIDEN. I FIRE MÅNEDER wræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wrælwræl wræl wræl wræl wræl Anonym poster: b419a40b101561c72c806ed395899a72
Gjest yrild Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Få noen til å passe ham slik at du får litt ro i hodet. Det er klart man blir gal av å ha en skrikende baby rundt seg hele tiden :-) Det blir bedre... hold ut :-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 skad han for all del ikke da!! om du blir gal av skrikingen hans.... har du vert lit lege eller helsestasjonen og funnet ut om de er noe galt?? gjør de allerede idag... kolikk bruka jo og gå over ved 3 mnders alder.. Anonym poster: 9e4c0e776879b6dc84be4dc9c5a2a19b
Miss Chocolate Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Uff :,( Føler med deg!! Søk hjelp til babyen og avlastning til deg. Håper det gir seg snart!
Miss Dynamite Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Bor du i Vestfold kan jeg godt hjelpe. Jeg er veldig vant til det for begge mine var slike. Trodde jeg skulle dø.... men nå har jeg begynt å hjelpe venner osv istedenfor. Kanskje fordi jeg vet hvor ille det er. Bare å si ifra om du trenger et par timer på øyet
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Ring noen med en gang! Familie, venner eller helsestasjon! Gjør det før det er for sent, vær så snill.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Hyl ut hvis du er i Bergenområdet. Jeg hjelper gjerne til Er han spedbarn? Kolikk? Prøvd helsestasjon?
Gjest Pølsevev! Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 All sympati til deg! Jeg vet hvor jævlig det er når man står midt oppi det. Enig med de andre her som skriver at du må få litt avlastning. Kom deg ut uten ungen, uansett om det er for å gå deg en tur, dra på butikken eller en frisørtime. Tid alene er gull verdt når man har en "skrikerunge". Og selv om jeg vet at det ikke hjelper deg noen ting nå, så blir det heldigvis bedre!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Føler med deg!! Min 3 var slik, misfornøyd HELE tiden. Likte ikke bil, vogn, og aller minst og sove. Holdt på å bli gal. Når han rundet ett år ble han en helt annen. Sov hele natta, og vi kunne endelig gjøre ting som alle andre. Han var ekstremt tidlig ute motorisk, løp rundt når han var ni mnd, og hadde et godt ordforåd rundt 1,5 års alder. Da forsvant mye av frustrasjonen hans. Han sluttet med vogn rundt 1 års alder og går lange turer på lik linje med de eldste. Nå er han tre år, og har allerede begynt å interessere seg for alfabetet, regning og snakker helt rent. Er rolig og blid og empatisk. hadde aldri sett dette for meg når jeg sterkt vurderte å hive han ut av vinduet når han hylte som besatt som liten:-) det blir bedre!!!! Anonym poster: 4cf410e90d934977e7fff7cabb54bd20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå