Anne-B. Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Så det! Vi har diskutert livlig hjæmm, men vi av veeeeldig enig på fæis!
Anne-B. Skrevet 20. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2012 (endret) Jada jada, her kommer den: http://www.formfin.no/produkter.php?produktID=84&produktGroup=1&language=no Bilde nr 2. Kjærlighet ved første blikk, og den er deeeeilig! Endret 20. november 2012 av Anne-B.
Gjest Mentha Skrevet 20. november 2012 #11 Skrevet 20. november 2012 Ny sofa er aldri å forakte. Denne var kjempefin!
Gjest sug lut Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 Du er en verdig vinner, og mannen skal være glad til både hjemme og ute!
bønni Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 http://www.formfin.n...p=1&language=no Bilde nr 2. Kjærlighet ved første blikk, og den er deeeeilig! Det var en superfin sofa, akkurat sånn vil jeg også ha, og målene på et av oppsettene ser ut til å kunne passe! Er det lov å spørre hvor du har kjøpt den? Ser at Møbelringen står som forhandler, men finner den ikke på nettsidene deres. Grattis med kjøpet.
Anne-B. Skrevet 20. november 2012 Forfatter #15 Skrevet 20. november 2012 Møbelringen, ja. Nei, ser det nå at den ikke ligger ute på sidene, så da kan du kontakte nærmeste forhandler og spørre. Jeg kjøpte en utstillingsmodell, men skal ikke være utgått. Dette oppsettet koster ordinært 25k, stoffet (Stella) er veldig slitesterkt (4 ganger grensa for hardbruksstoff) og har et lite dunlag på puter i rygg og sete, også er den dyp i setet, for meg en ordentlig kose-seg-sofa med pledd og te og bok )
Anne-B. Skrevet 20. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 20. november 2012 Og takk igjen, damer, jeg syntes nemlig at det hadde noe for seg å stå på sitt denne gangen.
Gjest amandine Skrevet 20. november 2012 #17 Skrevet 20. november 2012 Tommelopp, Anne-B! Tenker mannen er godt nøgd når det kommer til stykket, bare han slipper å innrømme det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå