Gå til innhold

Hva gir barna deres til besteforeldre til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: e3033970846dc798968895a8f304bafa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøkkenting. Begge bestemødrene har masse utgåtte kjøkkenting som må fornyes.. Noe de aldri tenker på selv, så da er det fine ting fra barnebarna. :)

Lager en småpakke med litermål, nye visper, sleiver osv.. Sånne småting..

Anonym poster: 1faf38e063d3131faed79f66a13be805

Skrevet

Vi har alltid juleverksted med barna i over 2-3 helger hjemme før jul. Kjempekoselig!!!! Da lager de gaver til besteforeldre og tanter/onkler. Besteforeldre ønsker seg hjemmelagede gaver de har laget i barnehagen/hjemme....ikke kjøpte gaver fra dem.

Skrevet

Bestemor ønsker seg salt og pepper bøsser. Så det skal lillegull kjøpe dem.

Skrevet

Min farmor får som regel innrammede bilder av oldebarna og en kurv med noe godt å spise, litt god kaffe etc. I fjor fikk hun et nytt ullpledd, det vet jeg hun har brukt mye.

Anonym poster: ea3b505b72bb002e4352c2eb49358892

Skrevet

Mine lager også hjemmelagede gaver til besteforeldre. Ingenting er vel bedre enn røde dorullnisser med selvmalt ansikt av 2 åringen, eller halskjede til farmor laget med sånne fargesprakende plastkuler fra barnehagen. Både mormor og farmor elsker disse gavene, vil ikke at barnebarna skal kjøpe ting men heller lage noe, mye mer verdifullt

HI

Anonym poster: e3033970846dc798968895a8f304bafa

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Barna gir besteforeldre og oldeforeldre skole- og barnehagebilder. Og så kjøper jeg en annen gave fra meg ;)

Skrevet

Syvåringen holder på å strikke pulsvanter til bestemor. Til bestfar blir det kansje det blir noen krydderurter hun plukket og tøtket i sommer. Vet ikke helt hva femåringen skal gi bort. Hun er ikke så flink til å planlegge selv enda, men tenker det blir å lage opptenningskongler (kongler dyppet i stearin).

De besteforeldrene som bor langt borte får bare en billedkalender direkte tilsendt. De er ikke så glad i gaver.

Anonym poster: e1554eabcc20d39d40be91ac16bd3fc0

Skrevet

Vesla på 19 mnd holder på å male lerretbilder til mine foreldre. Hun er glad i å male, og min far ønsket seg et nytt bilde. Så får vi se om dette faller i smak, hehe..

Min mor får også et, også tenkte jeg og min søster at min og hennes barn skal kjøpe digitalt litermål til min bakeglade mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...