Gå til innhold

sykemeld,student,tilkallingsvikar og dagpenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tilkallingsvikar og mottar dagpenger når jeg ikke oppnår angitt timer i uken...men er nå blitt sykemeld og er begynt som nettstudent.

Hva har jeg rett på? Får jeg noe i de hele tatt?

Skal på nav å prate me di,men er jo litt greit å vite hva man kan få før man kommer dit:)

Takknemlig for svar:)

Anonym poster: 2678e8fcbf215b489c721a2fce524347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke få både dagpenger og sykepenger. Er du sykemeldt så er du ikke aktiv jobbsøkende og oppfyller dermed ikke kravene for å kunne motta dagpenger.

Er du sykemeldt så må du avklare med NAV ang. det å studere i sykemeldingsperioden.

Anonym poster: c524a926a979c387ebe28c803f10de4b

Gjest ________
Skrevet

Du går vel over på svangerskapspenger (det beregnes ut av inntekt 3/6mnd) du kan selvom du mottar svangerskapspenger fra NAV pga at du fysisk/psykisk pga graviditet ikke kan jobbe/utføre arbeidet ta utdannelse/nettstudie om du klarer dette, å motta støtte fra Lånekassen om det er godkjent studie:)

Skrevet

Takk for svarene:) men er ikke gravid,bare til orientering.

Anonym poster: 2678e8fcbf215b489c721a2fce524347

Skrevet

Du går vel over på svangerskapspenger (det beregnes ut av inntekt 3/6mnd) du kan selvom du mottar svangerskapspenger fra NAV pga at du fysisk/psykisk pga graviditet ikke kan jobbe/utføre arbeidet ta utdannelse/nettstudie om du klarer dette, å motta støtte fra Lånekassen om det er godkjent studie:)

Hvor leser du at HI er gravid???

Anonym poster: c524a926a979c387ebe28c803f10de4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...