Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Jeg er skuffa etter egen bursdag. Inviterte gjester meldte avbud 15 min før selskap, fikk kontanter rett fra noens lommebok sammen med utsagnet: " se her, du får bare få disse, jeg rakk ikke å pakke inn eller skrive kort". Søsken sendte gratulasjonsmelsing rett før midnatt og unnlot å nevne at de ikke hadde svart på invitasjon... Ektefelle spurte hva jeg ønsket meg, og jeg svarte ut og spise og kino, mat ble droppet da ektefelle heller ønsket å lage middag hjemme( en rett jeg i utgangspunktet ikke liker så godt). Det ble ikke laget noen middag, men jeg fikk et par øredobber i gave.... Føler meg som verdens største dust som er så lei meg fordi jeg føler meg så lite verdsatt og er skikkelig lei meg.... Vil aldri feire bursdag igjen, men det er sikkert virkelig på tide. Burde være gammel nok til ikke å bry meg om slike trivialiteter... Anonym poster: 5b5df84ebc1739b7fd16035f0c39859c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 off.. Skjønner godt at du er skuffa jeg! Utrolig dårlig gjort da! Klem til deg Gratulerer med dagen Anonym poster: e674601ba1cfa643d9f85b5b9d7b1ba6
beibilykke Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Huff.. så teite de rundt deg har behandlet deg på bursdagen din! Jeg skjønner deg godt jeg!! Men tror nok det lureste er og ikke ha forventninger til de rundt deg da ender man ofte opp skuffet!;(.. Jeg ønsker deg hbertfall til lykke med dagen din. Og hadde jeg vært deg ville jeg gjort litt stas på meg selv og sagt til gubben at han pent fikk ta seg av hus og barn mens jeg feiret meg selv på skikkelig vis
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Samme her. 37 uker gravid og fyllte 25. Dagen før var jeg hos noen venninner. Ble der til ett tiden på kvelden. Da så bestevenninna mi at klokka vsr over tolv og så ja nå he du jo burdsdag gratulere sagt sånn nogenlunde sløvt og fikk ikke klem en gang. Dagen etter altså selve dagen fikk jeg en presang og det var fra samboer. Gav meg gaven og gikk på jobb. Ventet på å se om jeg fikk noen sms fra bestis men neida ingenting. Mamma kom opp og tror faktisk ikke hun sa gratulere ei gang. Ingen pakke eller kort fra noen. Fikk gaven av mamma et par uker senere da. Men likevel. Ble 25 år og ingen brydde seg virket d som. Så jeg gråt på min egen bursdag:-( Anonym poster: f5a45899779fca1dec7095722f0e28a9
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Kommunikasjon Har du sagt rett ut til mannen din at dette var en ræva dårlig bursdag?? Si at du er skuffa, og da nevner du alt ikke bare "nei vil ikke prate om det". Mannfolk må ha det inn med teskje, og skjønner de ikke noe da heller tar du igjen på bursdagen hans hehe Men ja, forferdelig teite venner og familie du har
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Vet hvordan det er. Vennene mine spurte masse om hva jeg ønsket meg og sånt til bursdagen min, det er nå snart 3 måneder siden og enda ikke fått noen gave hos noen av de. Hadde ikke noe selskap på selve dagen, pga at jeg har liten baby som jeg er alene med så det er mye styr på kveldene, og vennene mine jobber mye skift, så passer sjelden for alle samtidig, men tenkte kanskje at jeg kom til å få gave neste gang de kom på besøk siden de maste om hva jeg ønsket meg. Fikk kun gave hos mamma og pappa faktisk. Fikk smser på bursdagen min da, det skal sies. Gratulerer med dagen til deg Anonym poster: 37ca2fe2112e3eb1037a12001bd6ccaf
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Vennene mine gjorde sitt beste da, det var hyggelig, men det andre var litt overskyggende... Har besluttet å aldri feire igjen, men det spørs om ikke jeg blir skuffet likevel, kanskje jeg er litt for kravstor. Uansett, tusen takk for gratulasjoner og forståelse, dere er gode! Anonym poster: 5b5df84ebc1739b7fd16035f0c39859c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Samme her. 37 uker gravid og fyllte 25. Dagen før var jeg hos noen venninner. Ble der til ett tiden på kvelden. Da så bestevenninna mi at klokka vsr over tolv og så ja nå he du jo burdsdag gratulere sagt sånn nogenlunde sløvt og fikk ikke klem en gang. Dagen etter altså selve dagen fikk jeg en presang og det var fra samboer. Gav meg gaven og gikk på jobb. Ventet på å se om jeg fikk noen sms fra bestis men neida ingenting. Mamma kom opp og tror faktisk ikke hun sa gratulere ei gang. Ingen pakke eller kort fra noen. Fikk gaven av mamma et par uker senere da. Men likevel. Ble 25 år og ingen brydde seg virket d som. Så jeg gråt på min egen bursdag:-( Anonym poster: f5a45899779fca1dec7095722f0e28a9 Seriøst?? Forventer voksne mennesker å få gaver på bursdagen sin? Anonym poster: f606953ed26135556c42fca4895175dc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Samme her. 37 uker gravid og fyllte 25. Dagen før var jeg hos noen venninner. Ble der til ett tiden på kvelden. Da så bestevenninna mi at klokka vsr over tolv og så ja nå he du jo burdsdag gratulere sagt sånn nogenlunde sløvt og fikk ikke klem en gang. Dagen etter altså selve dagen fikk jeg en presang og det var fra samboer. Gav meg gaven og gikk på jobb. Ventet på å se om jeg fikk noen sms fra bestis men neida ingenting. Mamma kom opp og tror faktisk ikke hun sa gratulere ei gang. Ingen pakke eller kort fra noen. Fikk gaven av mamma et par uker senere da. Men likevel. Ble 25 år og ingen brydde seg virket d som. Så jeg gråt på min egen bursdag:-( Anonym poster: f5a45899779fca1dec7095722f0e28a9 Seriøst?? Forventer voksne mennesker å få gaver på bursdagen sin? Anonym poster: f606953ed26135556c42fca4895175dc Eehh, ja, det er da vanlig å få gave på bursdagen sin uansett hvor gammel man er vel? Jeg er snart 30, og har alltid fått gave av nærmeste familie og nærmeste venner? Anonym poster: c1952caf6af8531cbb4830ca4e5a0c8c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #10 Skrevet 20. november 2012 Samme her. 37 uker gravid og fyllte 25. Dagen før var jeg hos noen venninner. Ble der til ett tiden på kvelden. Da så bestevenninna mi at klokka vsr over tolv og så ja nå he du jo burdsdag gratulere sagt sånn nogenlunde sløvt og fikk ikke klem en gang. Dagen etter altså selve dagen fikk jeg en presang og det var fra samboer. Gav meg gaven og gikk på jobb. Ventet på å se om jeg fikk noen sms fra bestis men neida ingenting. Mamma kom opp og tror faktisk ikke hun sa gratulere ei gang. Ingen pakke eller kort fra noen. Fikk gaven av mamma et par uker senere da. Men likevel. Ble 25 år og ingen brydde seg virket d som. Så jeg gråt på min egen bursdag:-( Anonym poster: f5a45899779fca1dec7095722f0e28a9 Seriøst?? Forventer voksne mennesker å få gaver på bursdagen sin? Anonym poster: f606953ed26135556c42fca4895175dc Stakkars deg, får du ikke gaver på bursdagen bare fordi du har blitt voksen? Sluttet alle å være glad i deg så fort du le voksen? Kan egentlig se den da, med den holdningen der... De fleste andre mennesker får gave på bursdagen sin. Det er like dumt som å si "jula er for barna." Tull! Anonym poster: 9bcc1b38851ff5844af295e34206b0fb
Musemorbr / Skrevet 20. november 2012 #11 Skrevet 20. november 2012 Jeg synes man er kravstor om man klager over å ikke få gave fra venner. Men gave fra mann, foreldre og søsken, og en gratulasjon, er ikke for mye å ønske seg. Å liksom ikke godkjenne gratulasjon fra venner, fordi man ikke fikk klem, virker litt hormonelt. Det er kjempekoselig å bli gratulert, og nå for tiden skjer der nesten kun over facebook. Selv fikk jeg en eneste sms på 30årsfagen, uten at jeg så på det som rart, for jeg ble jo gratulert på facebook. Det er bedre å glede seg over det som er, en å plage seg selv med det som kunne ha vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå