Gå til innhold

Mest populære baby leken til ditt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har vært den mest populære leken hjemme hos dere når barnet var mellom 6 og 15mnd ?

Hos oss har det vært fisher'price learning home, genial sak!

Men yngste mann skal jo ønske seg noe til jul, og jeg lurer på hva vi skal ønske oss annet enn brio gåvogn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den populære giraffen.

Anonym poster: ca001802a9764bb76fbe5ca1462335fc

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

En tom mini-Imsdalsflaske med ukokte riskorn og makaroni.. No kidding!

Vi var på besøk hos farmoren min og hadde glemt å ta med leker. Hun trommet sammen denne flasken, og jaggu meg, alle 3 ungene har elsket den, rasler så bra :P

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

En tom mini-Imsdalsflaske med ukokte riskorn og makaroni.. No kidding!

Vi var på besøk hos farmoren min og hadde glemt å ta med leker. Hun trommet sammen denne flasken, og jaggu meg, alle 3 ungene har elsket den, rasler så bra :P

Hah, det hørtes jo ut som en artig leke, skal jeg jaggu meg lage :D

Skrevet

Her har det vært et lite speil på hjul, som rasler når det dyttes bortover gulvet.

Ellers har gryter, lokk og tresleiver noe magisk og forlokkende over seg.. Også for de litt større barna, som kanskje er litt bitre fordi mamma enda ikke har kjøpt det trommerettet som står på ønskelista...

Gjest Pølsevev!
Skrevet

Her har også tomflasker vært en hit, og det samme med aviser. Utrolig hvor lenge ungene kan sitte og rive avisene i småbiter.

Men av "ordentlige" leker så har små myke baller og en hund på hjul fra Brio vært favorittene.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Sophie, og så en tøypåfugl med masse bite og trykkegreier på fra Lamaze :-)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Sophie, og så en tøypåfugl med masse bite og trykkegreier på fra Lamaze :-)

Skrevet

Er det vits å kjøpe den giraffen til en på 6mnd tro? Og ja, de lamaze lekene er geniale :)

Skrevet

En hello kitty bok! Mjuk, med slik crispy lyd.

Skrevet

Her er det reklame aviser og tusenbeinet fra lamaze!

Skrevet

Her er det melkekartongen det går i for det meste, ellers så er en liten bie fra lamaze populær i vogna!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Er det vits å kjøpe den giraffen til en på 6mnd tro? Og ja, de lamaze lekene er geniale :)

Ja vil si det, min tok av med den i 5-6 mnd alderen. Klør det i gommene så er det vits ;)

Skrevet

Vi har en sånn stol med bord bok og lampe (sånn plastikkgreie), som kan spille musikk og si lyder når man setter seg, blar i boken og trykker på lampen. Rundt 10-11 måneder kunne han holde på i timevis alene med den. Heldigvis hadde den flere nivåer på lyden, hehe :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...